JOBVERSE Állásbörze
eredmények

2023. március 1-2.

A JOBVERSE Állásbörzét egy olyan eseménynek álmodtuk meg, ahol élménnyé válik az álláskeresés. Az angol ’job’ (munka) és ’universe’ (univerzum) szavak találkozása magában hordozza egyik legfőbb üzenetünket: a JOBVERSE-en a látogatók egy helyen megtalálhatnak mindent, ami az álláskeresésüket, karrierépítésüket támogatja, mindezt élményekkel fűszerezve.


A tervezés során célunkként tűztük ki, hogy minőségi, valóban releváns álláskeresőkkel kössük össze a munkaadókat.

Büszkék vagyunk kiállítóinkra és programhelyszíneink támogatóira, akikkel közösen alkottuk meg az első JOBVERSE-élményt, mellyel több ezer álláskeresőnek szereztünk maradandó élményt, és adtuk meg az esélyt, hogy új, az elvárásainak jobban megfelelő munkához jusson.

Top 3 kiállító, akiknél a látogatók a legszívesebben dolgoznának

A rendezvény zárásakor kiküldött látogatói kérdőívünk, "A JOBVERSE Állásbörzén megjelenő kiállítók közül nála dolgoznék legszívesebben!” kérdésre a látogatóink által adott szabad szavas válaszok alapján kialakult népszerűségi sorrend első három helyezettje.

Top 3 tanácsadás, amelyekre a legtöbben jelentkeztek

A Codecool támogatásával megvalósuló Tanácsadó Műhelyben 18 témában kérhették szakértők segítségét a látogatóink. Összesen 504 személyes tanácsadás zajlott le a két nap alatt, melyek közül az alábbi 3 téma bizonyult a legnépszerűbbnek:

Karriercoaching – Dolgoznék, de merre induljak? (Job Impulse Hungária Kft.)

CV-d a névjegyed – turbózd fel! (Recruby Hungary Kft.)

Megnyerő pályázati anyag: egyenes út egy jó álláshoz (Humán Centrum Kft.)

Top 3 előadás, amelyek iránt a legtöbben érdeklődtek

A BT Karrierszínpadon a két nap alatt 18 karrier- és önfejlesztés témájú előadás zajlott, melyek közül a 3 legnépszerűbb Bíró Nóra, Limpár Imre és Posfai Tünde előadása volt.

Bíró Nóra
Kommunikációs szakember

Így használd a LinkedIn-t professzionálisan

Limpár Imre
Tanácsadó szakpszichológus

A pozitív gondolkodás árnyoldala, avagy tények és tévhitek a változásról

Posfai Tünde
Ügyvezető, HR szakértő

Tedd magad láthatóvá az önéletrajzoddal!

Top 5 egyetem, ahol a látogatók végeztek

#1

Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE)

#2

Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME)

#3

Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE)

#4

Budapesti Corvinus Egyetem (BCE)

#5

Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE)

Állás jelentlezések a JOBVERse Állásbörzén

0 %
A LÁTOGATÓK KÖZEL 3/4-E TALÁLT SZÁMÁRA RELEVÁNS ÁLLÁST A RENDEZVÉNYEN
0
Állásjelentkezések száma a myCV rendszert használó kiállítókhoz összesen
0
a legtöbb jelentkező egyetlen kiállítóhoz
0 +
átlagos jelentkezőszám egy kiállítóhoz

Látogatók szakterületi érdeklődése

Látogatóink közül legtöbben Kereskedelem/Értékesítés, Marketing, HR területen kerestek állást. Ezt követte a Szakirányú végzettséget igénylő további terület, és szorosan mellette a  Informatikai terület, illetve az Mérnök, műszaki  terület.

Mérnök, műszaki terület

Informatikai terület

Pénzügy, Számvitel, Logisztika terület

Kereskedelem/Értékesítés, Marketing, HR terület

Adminisztráció, Ügyfélszolgálat terület

Szakirányú végzettséget igénylő további területek

Látogatók koreloszlása

A látogatók legnagyobb része 18-24 év közötti volt.
A 25-34-es és a 35-44-es korosztályból is nagy számban érkeztek érdeklődők. 

Regisztráltak iskolai végzettsége

A látogatók közel kétharmada (67,49%) egyetemi vagy főiskolai diplomával rendelkezik, viszont jelentős a középfokú- (17,9%) és az OKJ-s végzettséggel rendelkezők (12,4%) aránya is. Az alapfokú végzettséggel rendelkezők száma alacsony (2,3%).

Általános iskolai végzettséggel rendelkezők

OKJ rendszerű tanfolyamot, felsőfokú szakképzést, egyéb képzést végzettek

Középiskolát, szakközépiskolát/szakmunkásképzőt végzettek

Egyetemet, főiskolát végzettek

Látogatók nyelvtudása

A látogatók között az angol nyelvtudás a domináns, melyet jelentős lemaradással a német követ. A francia, spanyol, olasz, orosz nyelvtudással rendelkezők a látogatóink 2-4 %-át tették ki.

Látogatók tapasztalati szintje

A látogatók több mint egyharmada 8+ éves tapasztalattal rendelkezik, ugyanakkor a szakmai gyakorlatot és diákmunkát kereső, jelenleg még tanuló hallgatók is nagy számban voltak jelen az első JOBVERSE Állásbörzén.

Kommunikációs csatornák eredményei

Országos online és offline kampány

2023.01.01. – 2023.03.02.

Social media megjelenések

Facebook fizetett mikrocélcsoportos hirdetések

Kommunikációs csatornák eredményei

Országos online és offline kampány

2022. 06. 07. – 2022. 10. 07.

1000000
alkalommal jelentek meg a hirdetéseink
5000000
felhasználót értünk el
10000
fő kattintott át a weboldalunkra

saját social media felületek

JOBVERSE Facebook oldal
követőink száma: 4 000 fő

2022. őszi JOBVERSE Facebook esemény
érdeklődőinek száma: 1 200 fő

JOBVERSE-Állás nekem Facebook csoport
tagjai száma: 1000 fő

JOBVERSE Instagram oldal
tagjai száma: 500 fő

saját social media felületek

SOCIAL MEDIA EGYÜTTMŰKÖDÉSEK

TikTok videó
Fuller Bianka csatornáján
elérés: 136 800 fő

Instagram story
Fuller Bianka oldalán
elérés: 13 240 fő

Instagram poszt
Kapi Levente oldalán
elérés: 22 390 fő

HÍRLEVELEK

szakterület, életkor és aktivitás alapján szegmentált listákra

Hírlevelek

szakterület, életkor és aktivitás alapján szegmentált listákra

Profession.hu adatbázisára

4 alkalommal, szegmentált célcsoportnak kiküldött levélsorozat, 
1 millió+ kontakt portfóliónak alkalmanként

frissdiplomas.hu adatbázisra

118 000 fő+ kontakt portfólió

Kiküldött levelek száma: 13
Egyedi megnyitási arány: 21,69%
Egyedi kattintási arány: 0,60 %

JOBVERSE épülő adatbázisra

Kiküldött levelek száma: 41
Egyedi megnyitási arány: 55,00%
Egyedi kattintási arány: 10,50%

JOB4me adatbázisra

Kiküldött levelek száma: 8
Egyedi megnyitási arány: 28,07%
Egyedi kattintási arány: 1,73%

ATL megjelenések

Rádió1 megjelenés
Kattints a videóra, ha meg szeretnéd hallgatni!

Citylight- és metró plakátok Budapest forgalmas csomópontjain

Együttműködés felsőoktatási intézményekkel, diákszervezetekkel, iskolaszövetkezetekkel, személyzeti szolgáltatókkal, célcsoportos szakmai médiumokkal

További megjelenések

Google Ads mikrocélcsoportos kereső és display hirdetések

Megjelenítések száma: 4 243 210

Átkattintások száma: 35 412

SMS kampány

Megszólított személyek száma: 5 981

BANNER MEGJELENÉSEK

Főoldali bannerek a Profession.hu oldalon

Megjelenések száma (AV): 370 091
Átkattintások száma (CT): 1 168

Bannermix a
frissdiplomas.hu oldalon


Megjelenések száma (AV): 67 419
Átkattintások száma (CT): 161

További, az eseményt népszerűsítő aktivitások

Nyereményjátékkal támogatott érdeklődőszerző-, regisztrációs- és részvételt ösztönző kampányok

Együttműködés a Megyei Kormányhivatalok Munkaerőpiaci Osztályaival

Tájékoztató a MÁV digitális kijelzőin az 50%-os utazási kedvezményről, melyet a JOBVERSE-re érkezőknek biztosítottak

Előadások és karriertanácsadások szervezése a rendezvény két napjára elismert HR-es és önfejlesztő szakemberekkel, akik követőiket is meghívták az eseményre.

Közszolgálati szervek aktivitásai és bemutatói, helyszíni és utólagos kommunikáció a rendezvényen való megjelenésükről.

Budapesti Rendőrfőkapitányság – YouTube videó létrehozása a rendezvényen való toborzásukról. Itt megtekintheted.

Országos Mentőszolgálat – Facebook esemény létrehozása helyszíni kitelepülésükről. 

A JOBVERSE Állásbörze gyorsnyomdai partnere: