JOBVERSE Állásbörze
eredmények
2023. március 1-2.
A JOBVERSE Állásbörzét egy olyan eseménynek álmodtuk meg, ahol élménnyé válik az álláskeresés. Az angol ’job’ (munka) és ’universe’ (univerzum) szavak találkozása magában hordozza egyik legfőbb üzenetünket: a JOBVERSE-en a látogatók egy helyen megtalálhatnak mindent, ami az álláskeresésüket, karrierépítésüket támogatja, mindezt élményekkel fűszerezve.
A tervezés során célunkként tűztük ki, hogy minőségi, valóban releváns álláskeresőkkel kössük össze a munkaadókat.
Büszkék vagyunk kiállítóinkra és programhelyszíneink támogatóira, akikkel közösen alkottuk meg az első JOBVERSE-élményt, mellyel több ezer álláskeresőnek szereztünk maradandó élményt, és adtuk meg az esélyt, hogy új, az elvárásainak jobban megfelelő munkához jusson.









Top 3 kiállító, akiknél a látogatók a legszívesebben dolgoznának
A rendezvény zárásakor kiküldött látogatói kérdőívünk, "A JOBVERSE Állásbörzén megjelenő kiállítók közül nála dolgoznék legszívesebben!” kérdésre a látogatóink által adott szabad szavas válaszok alapján kialakult népszerűségi sorrend első három helyezettje.
Top 3 tanácsadás, amelyekre a legtöbben jelentkeztek
A Codecool támogatásával megvalósuló Tanácsadó Műhelyben 18 témában kérhették szakértők segítségét a látogatóink. Összesen 504 személyes tanácsadás zajlott le a két nap alatt, melyek közül az alábbi 3 téma bizonyult a legnépszerűbbnek:
Top 3 előadás, amelyek iránt a legtöbben érdeklődtek
A BT Karrierszínpadon a két nap alatt 18 karrier- és önfejlesztés témájú előadás zajlott, melyek közül a 3 legnépszerűbb Bíró Nóra, Limpár Imre és Posfai Tünde előadása volt.
Bíró Nóra
Kommunikációs szakember
Így használd a LinkedIn-t professzionálisan
Limpár Imre
Tanácsadó szakpszichológus
A pozitív gondolkodás árnyoldala, avagy tények és tévhitek a változásról
Posfai Tünde
Ügyvezető, HR szakértő
Tedd magad láthatóvá az önéletrajzoddal!
Top 5 egyetem, ahol a látogatók végeztek
#1
Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE)
#2
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME)
#3
Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE)
#4
Budapesti Corvinus Egyetem (BCE)
#5
Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE)
Állás jelentlezések a JOBVERse Állásbörzén

No Data Found
Látogatók szakterületi érdeklődése
Látogatóink közül legtöbben Kereskedelem/Értékesítés, Marketing, HR területen kerestek állást. Ezt követte a Szakirányú végzettséget igénylő további terület, és szorosan mellette a Informatikai terület, illetve az Mérnök, műszaki terület.
Mérnök, műszaki terület
Informatikai terület
Pénzügy, Számvitel, Logisztika terület
Kereskedelem/Értékesítés, Marketing, HR terület
Adminisztráció, Ügyfélszolgálat terület
Szakirányú végzettséget igénylő további területek
Látogatók koreloszlása
A látogatók legnagyobb része 18-24 év közötti volt.
A 25-34-es és a 35-44-es korosztályból is nagy számban érkeztek érdeklődők.

No Data Found

No Data Found
Regisztráltak iskolai végzettsége
A látogatók közel kétharmada (67,49%) egyetemi vagy főiskolai diplomával rendelkezik, viszont jelentős a középfokú- (17,9%) és az OKJ-s végzettséggel rendelkezők (12,4%) aránya is. Az alapfokú végzettséggel rendelkezők száma alacsony (2,3%).
Általános iskolai végzettséggel rendelkezők
OKJ rendszerű tanfolyamot, felsőfokú szakképzést, egyéb képzést végzettek
Középiskolát, szakközépiskolát/szakmunkásképzőt végzettek
Egyetemet, főiskolát végzettek
Látogatók nyelvtudása
A látogatók között az angol nyelvtudás a domináns, melyet jelentős lemaradással a német követ. A francia, spanyol, olasz, orosz nyelvtudással rendelkezők a látogatóink 2-4 %-át tették ki.

No Data Found

No Data Found
Látogatók tapasztalati szintje
A látogatók több mint egyharmada 8+ éves tapasztalattal rendelkezik, ugyanakkor a szakmai gyakorlatot és diákmunkát kereső, jelenleg még tanuló hallgatók is nagy számban voltak jelen az első JOBVERSE Állásbörzén.
Kommunikációs csatornák eredményei
Országos online és offline kampány
2022. 06. 07. – 2022. 10. 07.

saját social media felületek
JOBVERSE Facebook oldal
követőink száma: 4 000 fő
2022. őszi JOBVERSE Facebook esemény
érdeklődőinek száma: 1 200 fő
JOBVERSE-Állás nekem Facebook csoport
tagjai száma: 1000 fő
JOBVERSE Instagram oldal
tagjai száma: 500 fő

saját social media felületek
frissdiplomas.hu Facebook oldal
követőink száma: 17 000 fő
frissdiplomas.hu aktív gyakornoki és pályakezdő Facebook csoportjai
tagjai száma: 39 000 fő
frissdiplomas.hu Instagram oldal
tagjai száma: 500 fő
frissdiplomas.hu LinkedIn oldal
követők száma: 400 fő
SOCIAL MEDIA EGYÜTTMŰKÖDÉSEK
TikTok videó
Fuller Bianka csatornáján
elérés: 136 800 fő
Instagram story
Fuller Bianka oldalán
elérés: 13 240 fő
Instagram poszt
Kapi Levente oldalán
elérés: 22 390 fő
HÍRLEVELEK
szakterület, életkor és aktivitás alapján szegmentált listákra
Hírlevelek
szakterület, életkor és aktivitás alapján szegmentált listákra
Profession.hu adatbázisára
4 alkalommal, szegmentált célcsoportnak kiküldött levélsorozat,
1 millió+ kontakt portfóliónak alkalmanként
frissdiplomas.hu adatbázisra
118 000 fő+ kontakt portfólió
Kiküldött levelek száma: 13
Egyedi megnyitási arány: 21,69%
Egyedi kattintási arány: 0,60 %
JOBVERSE épülő adatbázisra
Kiküldött levelek száma: 41
Egyedi megnyitási arány: 55,00%
Egyedi kattintási arány: 10,50%
JOB4me adatbázisra
Kiküldött levelek száma: 8
Egyedi megnyitási arány: 28,07%
Egyedi kattintási arány: 1,73%
ATL megjelenések
Rádió1 megjelenés
Kattints a videóra, ha meg szeretnéd hallgatni!

Citylight- és metró plakátok Budapest forgalmas csomópontjain
Együttműködés felsőoktatási intézményekkel, diákszervezetekkel, iskolaszövetkezetekkel, személyzeti szolgáltatókkal, célcsoportos szakmai médiumokkal
További megjelenések

Google Ads mikrocélcsoportos kereső és display hirdetések
Megjelenítések száma: 4 243 210
Átkattintások száma: 35 412
SMS kampány
Megszólított személyek száma: 5 981

BANNER MEGJELENÉSEK

Főoldali bannerek a Profession.hu oldalon
Megjelenések száma (AV): 370 091
Átkattintások száma (CT): 1 168

Bannermix a
frissdiplomas.hu oldalon
Megjelenések száma (AV): 67 419
Átkattintások száma (CT): 161
További, az eseményt népszerűsítő aktivitások


Nyereményjátékkal támogatott érdeklődőszerző-, regisztrációs- és részvételt ösztönző kampányok

Együttműködés a Megyei Kormányhivatalok Munkaerőpiaci Osztályaival

Tájékoztató a MÁV digitális kijelzőin az 50%-os utazási kedvezményről, melyet a JOBVERSE-re érkezőknek biztosítottak
Előadások és karriertanácsadások szervezése a rendezvény két napjára elismert HR-es és önfejlesztő szakemberekkel, akik követőiket is meghívták az eseményre.
Közszolgálati szervek aktivitásai és bemutatói, helyszíni és utólagos kommunikáció a rendezvényen való megjelenésükről.
Budapesti Rendőrfőkapitányság – YouTube videó létrehozása a rendezvényen való toborzásukról. Itt megtekintheted.
Országos Mentőszolgálat – Facebook esemény létrehozása helyszíni kitelepülésükről.