JOBVERSE Állásbörze
eredmények
2022. szeptember 21-22.
A JOBVERSE Állásbörzét egy olyan eseménynek álmodtuk meg, ahol élménnyé válik az álláskeresés. Az angol ’job’ (munka) és ’universe’ (univerzum) szavak találkozása magában hordozza egyik legfőbb üzenetünket: a JOBVERSE-en a látogatók egy helyen megtalálhatnak mindent, ami az álláskeresésüket, karrierépítésüket támogatja, mindezt élményekkel fűszerezve.
A tervezés során célunkként tűztük ki, hogy minőségi, valóban releváns álláskeresőkkel kössük össze a munkaadókat.
Büszkék vagyunk kiállítóinkra és programhelyszíneink támogatóira, akikkel közösen alkottuk meg az első JOBVERSE-élményt, mellyel több ezer álláskeresőnek szereztünk maradandó élményt, és adtuk meg az esélyt, hogy új, az elvárásainak jobban megfelelő munkához jusson.
Az első JOBVERSE Állásbörzét nagyon pozitív visszajelzésekkel illették látogatóink, külön kiemelve a programokat, élményelemeket, a rendezvény szervezettségét és technikai megoldásait. A véleményüket megosztók 77,78 %-a pozitív (8, 9 vagy 10-es) értékelést adott, ebből több mint 25% értékelte maximális (10-es) pontszámra az eseményt.
Az erős látogatói visszajelzések stabil alapot biztosítanak a hosszú távú fejlődésre, a tömegbázis kialakítására és folyamatos növelésére, hiszen minden jövőbeli eseményünknél építünk korábbi látogatóink, mint leendő nagyköveteink ajánlásaira is.
JOBVERSE Állásbörze eredmények
2022. szeptember 21-22.
A JOBVERSE Állásbörzét egy olyan eseménynek álmodtuk meg, ahol élménnyé válik az álláskeresés. Az angol ’job’ (munka) és ’universe’ (univerzum) szavak találkozása magában hordozza egyik legfőbb üzenetünket: a JOBVERSE-en a látogatók egy helyen megtalálhatnak mindent, ami az álláskeresésüket, karrierépítésüket támogatja, mindezt élményekkel fűszerezve.
A tervezés során célunkként tűztük ki, hogy minőségi, valóban releváns álláskeresőkkel kössük össze a munkaadókat.
Büszkék vagyunk kiállítóinkra és programhelyszíneink támogatóira, akikkel közösen alkottuk meg az első JOBVERSE-élményt, mellyel több ezer álláskeresőnek szereztünk maradandó élményt, és adtuk meg az esélyt, hogy új, az elvárásainak jobban megfelelő munkához jusson.
Az első JOBVERSE Állásbörzét nagyon pozitív visszajelzésekkel illették látogatóink, külön kiemelve a programokat, élményelemeket, a rendezvény szervezettségét és technikai megoldásait. A véleményüket megosztók 77,78 %-a pozitív (8, 9 vagy 10-es) értékelést adott, ebből több mint 25% értékelte maximális (10-es) pontszámra az eseményt.
Az erős látogatói visszajelzések stabil alapot biztosítanak a hosszú távú fejlődésre, a tömegbázis kialakítására és folyamatos növelésére, hiszen minden jövőbeli eseményünknél építünk korábbi látogatóink, mint leendő nagyköveteink ajánlásaira is.









Top 3 kiállító, akiknél a látogatók a legszívesebben dolgoznának
A rendezvény zárásakor kiküldött látogatói kérdőívünk, "A JOBVERSE Állásbörzén megjelenő kiállítók közül nála dolgoznék legszívesebben!” kérdésre a látogatóink által adott szabad szavas válaszok alapján kialakult népszerűségi sorrend első három helyezettje.



Top 3 tanácsadás, amelyekre a legtöbben jelentkeztek
A Codecool támogatásával megvalósuló Tanácsadó Műhelyben 18 témában kérhették szakértők segítségét a látogatóink. Összesen 504 személyes tanácsadás zajlott le a két nap alatt, melyek közül az alábbi 3 téma bizonyult a legnépszerűbbnek:
Top 3 előadás, amelyek iránt a legtöbben érdeklődtek
A BT Karrierszínpadon a két nap alatt 18 karrier- és önfejlesztés témájú előadás zajlott, melyek közül a 3 legnépszerűbb Bíró Nóra, Limpár Imre és Posfai Tünde előadása volt.
Bíró Nóra
Kommunikációs szakember
Így használd a LinkedIn-t professzionálisan
Limpár Imre
Tanácsadó szakpszichológus
A pozitív gondolkodás árnyoldala, avagy tények és tévhitek a változásról
Posfai Tünde
Ügyvezető, HR szakértő
Tedd magad láthatóvá az önéletrajzoddal!
Top 5 egyetem, ahol a látogatók végeztek
#1
Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE)
#2
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME)
#3
Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE)
#4
Budapesti Corvinus Egyetem (BCE)
#5
Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE)
Állás jelentlezések a JOBVERse Állásbörzén

No Data Found
Látogatók szakterületi érdeklődése
Látogatóink közül legtöbben Marketing, Értékesítés, HR területen kerestek állást. Ezt követte a Mérnöki, műszaki, és szorosan mellette a Szakirányú végzettséget igénylő további területek, illetve az Informatikai terület.
Mérnök, műszaki terület
Informatikai terület
Pénzügy, Számvitel, Logisztika terület
Értékesítés, Marketing, HR terület
Elsősorban nyelvtudást igénylő állások területe
Szakirányú végzettséget igénylő további területek
Szakirányú végzettséget nem igénylő területek
Látogatók szakterületi érdeklődése
Látogatóink közül legtöbben Marketing, Értékesítés, HR területen kerestek állást. Ezt követte a Mérnöki, műszaki, és szorosan mellette a Szakirányú végzettséget igénylő további területek, illetve az Informatikai terület.

No Data Found
Mérnök, műszaki terület
Informatikai terület
Pénzügy, Számvitel, Logisztika terület
Értékesítés, Marketing, HR terület
Elsősorban nyelvtudást igénylő állások területe
Szakirányú végzettséget igénylő további területek
Szakirányú végzettséget nem igénylő területek
Látogatók koreloszlása
A látogatók legnagyobb része 25-34 év közötti volt.
A 18-24-es és a 35-44-es korosztályból is nagy számban érkeztek érdeklődők. Pozitív, hogy a 45 év feletti álláskeresők is szép számmal vettek részt az állásbörzén, így az évtizedes tapasztalattal rendelkező senior szakembereket kereső kiállítóink is sikerrel járhattak a toborzásban.

No Data Found

No Data Found
Regisztráltak iskolai végzettsége
A látogatók közel kétharmada (63,3%) egyetemi vagy főiskolai diplomával rendelkezik, viszont jelentős a középfokú- (22,2%) és az OKJ-s végzettséggel rendelkezők (12,9%) aránya is. Az alapfokú végzettséggel rendelkezők száma alacsony (1,6%).
Általános iskolai végzettséggel rendelkezők
OKJ rendszerű tanfolyamot, felsőfokú szakképzést, egyéb képzést végzettek
Középiskolát, szakközépiskolát/szakmunkásképzőt végzettek
Egyetemet, főiskolát végzettek
Regisztráltak iskolai végzettsége
A látogatók közel kétharmada (63,3%) egyetemi vagy főiskolai diplomával rendelkezik, viszont jelentős a középfokú- (22,2%) és az OKJ-s végzettséggel rendelkezők (12,9%) aránya is. Az alapfokú végzettséggel rendelkezők száma alacsony (1,6%).

No Data Found
Általános iskolai végzettséggel rendelkezők
OKJ rendszerű tanfolyamot, felsőfokú szakképzést, egyéb képzést végzettek
Középiskolát, szakközépiskolát/szakmunkásképzőt végzettek
Egyetemet, főiskolát végzettek
Látogatók nyelvtudása
A látogatók között az angol nyelvtudás a domináns, melyet jelentős lemaradással a német követ. A francia, spanyol, olasz, orosz nyelvtudással rendelkezők a látogatóink 2-3 %-át tették ki, és 6,9 % beszélt legalább középfokon a diagramon szereplőektől eltérő nyelven.

No Data Found

No Data Found
Látogatók tapasztalati szintje
A látogatók több mint egyharmada 8+ éves tapasztalattal rendelkezik, ugyanakkor a szakmai gyakorlatot és diákmunkát kereső, jelenleg még tanuló hallgatók is nagy számban voltak jelen az első JOBVERSE Állásbörzén.
Látogatók tapasztalati szintje
A látogatók több mint egyharmada 8+ éves tapasztalattal rendelkezik, ugyanakkor a szakmai gyakorlatot és diákmunkát kereső, jelenleg még tanuló hallgatók is nagy számban voltak jelen az első JOBVERSE Állásbörzén.

No Data Found
Kommunikációs csatornák eredményei
Országos online és offline kampány
2022. 06. 07. – 2022. 10. 07.

saját social media felületek
JOBVERSE Facebook oldal
követőink száma: 3 600 fő
2022. őszi JOBVERSE Facebook esemény
érdeklődőinek száma: 1 200 fő
JOBVERSE-Állás nekem Facebook csoport
tagjai száma: 1000 fő
JOBVERSE Instagram oldal
tagjai száma: 400 fő

saját social media felületek
frissdiplomas.hu Facebook oldal
követőink száma: 18 000 fő
frissdiplomas.hu aktív gyakornoki és pályakezdő Facebook csoportjai
tagjai száma: 39 000 fő
frissdiplomas.hu Instagram oldal
tagjai száma: 500 fő
frissdiplomas.hu LinkedIn oldal
követők száma: 400 fő
SOCIAL MEDIA EGYÜTTMŰKÖDÉSEK
TikTok videó
Fuller Bianka csatornáján
elérés: 136 800 fő
Instagram story
Fuller Bianka oldalán
elérés: 13 240 fő
Instagram poszt
Kapi Levente oldalán
elérés: 22 390 fő
HÍRLEVELEK
szakterület, életkor és aktivitás alapján szegmentált listákra
Hírlevelek
szakterület, életkor és aktivitás alapján szegmentált listákra
Profession.hu adatbázisára
4 alkalommal, szegmentált célcsoportnak kiküldött levélsorozat,
1 millió+ kontakt portfóliónak alkalmanként
frissdiplomas.hu adatbázisra
118 000 fő+ kontakt portfólió
Kiküldött levelek száma: 13
Egyedi megnyitási arány: 21,69%
Egyedi kattintási arány: 0,60 %
JOBVERSE épülő adatbázisra
Kiküldött levelek száma: 41
Egyedi megnyitási arány: 55,00%
Egyedi kattintási arány: 10,50%
JOB4me adatbázisra
Kiküldött levelek száma: 8
Egyedi megnyitási arány: 28,07%
Egyedi kattintási arány: 1,73%
ATL megjelenések
Rádió1 megjelenés
Kattints a videóra, ha meg szeretnéd hallgatni!

Citylight- és metró plakátok Budapest forgalmas csomópontjain
Együttműködés felsőoktatási intézményekkel, diákszervezetekkel, iskolaszövetkezetekkel, személyzeti szolgáltatókkal, célcsoportos szakmai médiumokkal
További megjelenések

Google Ads mikrocélcsoportos kereső és display hirdetések
Megjelenítések száma: 4 243 210
Átkattintások száma: 35 412
SMS kampány
Megszólított személyek száma: 5 981

BANNER MEGJELENÉSEK

Főoldali bannerek a Profession.hu oldalon
Megjelenések száma (AV): 370 091
Átkattintások száma (CT): 1 168

Bannermix a
frissdiplomas.hu oldalon
Megjelenések száma (AV): 67 419
Átkattintások száma (CT): 161
További, az eseményt népszerűsítő aktivitások


Nyereményjátékkal támogatott érdeklődőszerző-, regisztrációs- és részvételt ösztönző kampányok

Együttműködés a Megyei Kormányhivatalok Munkaerőpiaci Osztályaival

Tájékoztató a MÁV digitális kijelzőin az 50%-os utazási kedvezményről, melyet a JOBVERSE-re érkezőknek biztosítottak
Előadások és karriertanácsadások szervezése a rendezvény két napjára elismert HR-es és önfejlesztő szakemberekkel, akik követőiket is meghívták az eseményre.
Közszolgálati szervek aktivitásai és bemutatói, helyszíni és utólagos kommunikáció a rendezvényen való megjelenésükről.
Budapesti Rendőrfőkapitányság – YouTube videó létrehozása a rendezvényen való toborzásukról. Itt megtekintheted.
Országos Mentőszolgálat – Facebook esemény létrehozása helyszíni kitelepülésükről.