JOBVERSE Állásbörze
eredmények

2022. szeptember 21-22.

A JOBVERSE Állásbörzét egy olyan eseménynek álmodtuk meg, ahol élménnyé válik az álláskeresés. Az angol ’job’ (munka) és ’universe’ (univerzum) szavak találkozása magában hordozza egyik legfőbb üzenetünket: a JOBVERSE-en a látogatók egy helyen megtalálhatnak mindent, ami az álláskeresésüket, karrierépítésüket támogatja, mindezt élményekkel fűszerezve.


A tervezés során célunkként tűztük ki, hogy minőségi, valóban releváns álláskeresőkkel kössük össze a munkaadókat.

Büszkék vagyunk kiállítóinkra és programhelyszíneink támogatóira, akikkel közösen alkottuk meg az első JOBVERSE-élményt, mellyel több ezer álláskeresőnek szereztünk maradandó élményt, és adtuk meg az esélyt, hogy új, az elvárásainak jobban megfelelő munkához jusson.

Az első JOBVERSE Állásbörzét nagyon pozitív visszajelzésekkel illették látogatóink, külön kiemelve a programokat, élményelemeket, a rendezvény szervezettségét és technikai megoldásait. A véleményüket megosztók 77,78 %-a pozitív (8, 9 vagy 10-es) értékelést adott, ebből több mint 25% értékelte maximális (10-es) pontszámra az eseményt.

Az erős látogatói visszajelzések stabil alapot biztosítanak a hosszú távú fejlődésre, a tömegbázis kialakítására és folyamatos növelésére, hiszen minden jövőbeli eseményünknél építünk korábbi látogatóink, mint leendő nagyköveteink ajánlásaira is.

JOBVERSE Állásbörze eredmények

2022. szeptember 21-22.

A JOBVERSE Állásbörzét egy olyan eseménynek álmodtuk meg, ahol élménnyé válik az álláskeresés. Az angol ’job’ (munka) és ’universe’ (univerzum) szavak találkozása magában hordozza egyik legfőbb üzenetünket: a JOBVERSE-en a látogatók egy helyen megtalálhatnak mindent, ami az álláskeresésüket, karrierépítésüket támogatja, mindezt élményekkel fűszerezve.

A tervezés során célunkként tűztük ki, hogy minőségi, valóban releváns álláskeresőkkel kössük össze a munkaadókat.

Büszkék vagyunk kiállítóinkra és programhelyszíneink támogatóira, akikkel közösen alkottuk meg az első JOBVERSE-élményt, mellyel több ezer álláskeresőnek szereztünk maradandó élményt, és adtuk meg az esélyt, hogy új, az elvárásainak jobban megfelelő munkához jusson.

Az első JOBVERSE Állásbörzét nagyon pozitív visszajelzésekkel illették látogatóink, külön kiemelve a programokat, élményelemeket, a rendezvény szervezettségét és technikai megoldásait. A véleményüket megosztók 77,78 %-a pozitív (8, 9 vagy 10-es) értékelést adott, ebből több mint 25% értékelte maximális (10-es) pontszámra az eseményt. 

Az erős látogatói visszajelzések stabil alapot biztosítanak a hosszú távú fejlődésre, a tömegbázis kialakítására és folyamatos növelésére, hiszen minden jövőbeli eseményünknél építünk korábbi látogatóink, mint leendő nagyköveteink ajánlásaira is.

Top 3 kiállító, akiknél a látogatók a legszívesebben dolgoznának

A rendezvény zárásakor kiküldött látogatói kérdőívünk, "A JOBVERSE Állásbörzén megjelenő kiállítók közül nála dolgoznék legszívesebben!” kérdésre a látogatóink által adott szabad szavas válaszok alapján kialakult népszerűségi sorrend első három helyezettje.

Top 3 tanácsadás, amelyekre a legtöbben jelentkeztek

A Codecool támogatásával megvalósuló Tanácsadó Műhelyben 18 témában kérhették szakértők segítségét a látogatóink. Összesen 504 személyes tanácsadás zajlott le a két nap alatt, melyek közül az alábbi 3 téma bizonyult a legnépszerűbbnek:

Karriercoaching – Dolgoznék, de merre induljak? (Job Impulse Hungária Kft.)

CV-d a névjegyed – turbózd fel! (Recruby Hungary Kft.)

Megnyerő pályázati anyag: egyenes út egy jó álláshoz (Humán Centrum Kft.)

Top 3 előadás, amelyek iránt a legtöbben érdeklődtek

A BT Karrierszínpadon a két nap alatt 18 karrier- és önfejlesztés témájú előadás zajlott, melyek közül a 3 legnépszerűbb Bíró Nóra, Limpár Imre és Posfai Tünde előadása volt.

Bíró Nóra
Kommunikációs szakember

Így használd a LinkedIn-t professzionálisan

Limpár Imre
Tanácsadó szakpszichológus

A pozitív gondolkodás árnyoldala, avagy tények és tévhitek a változásról

Posfai Tünde
Ügyvezető, HR szakértő

Tedd magad láthatóvá az önéletrajzoddal!

Top 5 egyetem, ahol a látogatók végeztek

#1

Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE)

#2

Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME)

#3

Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE)

#4

Budapesti Corvinus Egyetem (BCE)

#5

Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE)

Állás jelentlezések a JOBVERse Állásbörzén

0 %
A LÁTOGATÓK KÖZEL 3/4-E TALÁLT SZÁMÁRA RELEVÁNS ÁLLÁST A RENDEZVÉNYEN
0
Állásjelentkezések száma a myCV rendszert használó kiállítókhoz összesen
0
a legtöbb jelentkező egyetlen kiállítóhoz
0 +
átlagos jelentkezőszám egy kiállítóhoz

No Data Found

Látogatók szakterületi érdeklődése

Látogatóink közül legtöbben Marketing, Értékesítés, HR területen kerestek állást. Ezt követte a Mérnöki, műszaki, és szorosan mellette a  Szakirányú végzettséget igénylő további területek, illetve az Informatikai terület.

Mérnök, műszaki terület

Informatikai terület

Pénzügy, Számvitel, Logisztika terület

Értékesítés, Marketing, HR terület

Elsősorban nyelvtudást igénylő állások területe

Szakirányú végzettséget igénylő további területek

Szakirányú végzettséget nem igénylő területek

Látogatók szakterületi érdeklődése

Látogatóink közül legtöbben Marketing, Értékesítés, HR területen kerestek állást. Ezt követte a Mérnöki, műszaki, és szorosan mellette a  Szakirányú végzettséget igénylő további területek, illetve az Informatikai terület.

No Data Found

Mérnök, műszaki terület

Informatikai terület

Pénzügy, Számvitel, Logisztika terület

Értékesítés, Marketing, HR terület

Elsősorban nyelvtudást igénylő állások területe

Szakirányú végzettséget igénylő további területek

Szakirányú végzettséget nem igénylő területek

Látogatók koreloszlása

A látogatók legnagyobb része 25-34 év közötti volt.
A 18-24-es és a 35-44-es korosztályból is nagy számban érkeztek érdeklődők. Pozitív, hogy a 45 év feletti álláskeresők is szép számmal vettek részt az állásbörzén, így az évtizedes tapasztalattal rendelkező senior szakembereket kereső kiállítóink is sikerrel járhattak a toborzásban.

No Data Found

No Data Found

Regisztráltak iskolai végzettsége

A látogatók közel kétharmada (63,3%) egyetemi vagy főiskolai diplomával rendelkezik, viszont jelentős a középfokú- (22,2%) és az OKJ-s végzettséggel rendelkezők (12,9%) aránya is. Az alapfokú végzettséggel rendelkezők száma alacsony (1,6%).

Általános iskolai végzettséggel rendelkezők

OKJ rendszerű tanfolyamot, felsőfokú szakképzést, egyéb képzést végzettek

Középiskolát, szakközépiskolát/szakmunkásképzőt végzettek

Egyetemet, főiskolát végzettek

Regisztráltak iskolai végzettsége

A látogatók közel kétharmada (63,3%) egyetemi vagy főiskolai diplomával rendelkezik, viszont jelentős a középfokú- (22,2%) és az OKJ-s végzettséggel rendelkezők (12,9%) aránya is. Az alapfokú végzettséggel rendelkezők száma alacsony (1,6%).

No Data Found

Általános iskolai végzettséggel rendelkezők

OKJ rendszerű tanfolyamot, felsőfokú szakképzést, egyéb képzést végzettek

Középiskolát, szakközépiskolát/szakmunkásképzőt végzettek

Egyetemet, főiskolát végzettek

Látogatók nyelvtudása

A látogatók között az angol nyelvtudás a domináns, melyet jelentős lemaradással a német követ. A francia, spanyol, olasz, orosz nyelvtudással rendelkezők a látogatóink 2-3 %-át tették ki, és 6,9 % beszélt legalább középfokon a diagramon szereplőektől eltérő nyelven.

No Data Found

No Data Found

Látogatók tapasztalati szintje

A látogatók több mint egyharmada 8+ éves tapasztalattal rendelkezik, ugyanakkor a szakmai gyakorlatot és diákmunkát kereső, jelenleg még tanuló hallgatók is nagy számban voltak jelen az első JOBVERSE Állásbörzén.

Látogatók tapasztalati szintje

A látogatók több mint egyharmada 8+ éves tapasztalattal rendelkezik, ugyanakkor a szakmai gyakorlatot és diákmunkát kereső, jelenleg még tanuló hallgatók is nagy számban voltak jelen az első JOBVERSE Állásbörzén.

No Data Found

Kommunikációs csatornák eredményei

Országos online és offline kampány

2022. 06. 07. – 2022. 10. 07.

Social media megjelenések

Facebook fizetett mikrocélcsoportos hirdetések

Kommunikációs csatornák eredményei

Országos online és offline kampány

2022. 06. 07. – 2022. 10. 07.

1000000
alkalommal jelentek meg a hirdetéseink
5000000
felhasználót értünk el
10000
fő kattintott át a weboldalunkra

saját social media felületek

JOBVERSE Facebook oldal
követőink száma: 3 600 fő

2022. őszi JOBVERSE Facebook esemény
érdeklődőinek száma: 1 200 fő

JOBVERSE-Állás nekem Facebook csoport
tagjai száma: 1000 fő

JOBVERSE Instagram oldal
tagjai száma: 400 fő

saját social media felületek

SOCIAL MEDIA EGYÜTTMŰKÖDÉSEK

TikTok videó
Fuller Bianka csatornáján
elérés: 136 800 fő

Instagram story
Fuller Bianka oldalán
elérés: 13 240 fő

Instagram poszt
Kapi Levente oldalán
elérés: 22 390 fő

HÍRLEVELEK

szakterület, életkor és aktivitás alapján szegmentált listákra

Hírlevelek

szakterület, életkor és aktivitás alapján szegmentált listákra

Profession.hu adatbázisára

4 alkalommal, szegmentált célcsoportnak kiküldött levélsorozat, 
1 millió+ kontakt portfóliónak alkalmanként

frissdiplomas.hu adatbázisra

118 000 fő+ kontakt portfólió

Kiküldött levelek száma: 13
Egyedi megnyitási arány: 21,69%
Egyedi kattintási arány: 0,60 %

JOBVERSE épülő adatbázisra

Kiküldött levelek száma: 41
Egyedi megnyitási arány: 55,00%
Egyedi kattintási arány: 10,50%

JOB4me adatbázisra

Kiküldött levelek száma: 8
Egyedi megnyitási arány: 28,07%
Egyedi kattintási arány: 1,73%

ATL megjelenések

Rádió1 megjelenés
Kattints a videóra, ha meg szeretnéd hallgatni!

Citylight- és metró plakátok Budapest forgalmas csomópontjain

Együttműködés felsőoktatási intézményekkel, diákszervezetekkel, iskolaszövetkezetekkel, személyzeti szolgáltatókkal, célcsoportos szakmai médiumokkal

További megjelenések

Google Ads mikrocélcsoportos kereső és display hirdetések

Megjelenítések száma: 4 243 210

Átkattintások száma: 35 412

SMS kampány

Megszólított személyek száma: 5 981

BANNER MEGJELENÉSEK

Főoldali bannerek a Profession.hu oldalon

Megjelenések száma (AV): 370 091
Átkattintások száma (CT): 1 168

Bannermix a
frissdiplomas.hu oldalon


Megjelenések száma (AV): 67 419
Átkattintások száma (CT): 161

További, az eseményt népszerűsítő aktivitások

Nyereményjátékkal támogatott érdeklődőszerző-, regisztrációs- és részvételt ösztönző kampányok

Együttműködés a Megyei Kormányhivatalok Munkaerőpiaci Osztályaival

Tájékoztató a MÁV digitális kijelzőin az 50%-os utazási kedvezményről, melyet a JOBVERSE-re érkezőknek biztosítottak

Előadások és karriertanácsadások szervezése a rendezvény két napjára elismert HR-es és önfejlesztő szakemberekkel, akik követőiket is meghívták az eseményre.

Közszolgálati szervek aktivitásai és bemutatói, helyszíni és utólagos kommunikáció a rendezvényen való megjelenésükről.

Budapesti Rendőrfőkapitányság – YouTube videó létrehozása a rendezvényen való toborzásukról. Itt megtekintheted.

Országos Mentőszolgálat – Facebook esemény létrehozása helyszíni kitelepülésükről. 

A JOBVERSE Állásbörze gyorsnyomdai partnere: