A House of Business 2010-ben alakult a norvégiai Oslóban abból a célból, hogy kiváló minőségű irodai és tárgyalóhelyiségeket biztosítson rugalmas feltételekkel igényes bérlők számára. A cég alkalmazottai és az igazgatósági tagok sok évnyi tapasztalattal rendelkeznek ingatlanbérleti és értékesítési területen. Oslóban nyolc egyedülálló helyszínen kínálunk irodahelyiségeket.
Budapesti működésünk 2016-ban kezdődött, és a gyors ütemű növekedést követően már négy helyszínen vagyunk jelen a város szívében: a Roosevelt, a Bank Center, a Capital Square és a MOM Park egyaránt A+ prémium kategóriás irodákat kínál ügyfeleinknek.
Tevékenységünk lényege, hogy rugalmas konstrukcióban kiváló helyszíni adottságokkal rendelkező szolgáltatott irodákat adunk bérbe. Legyen szó akár csak egy íróasztalról egy személy számára vagy tárgyalóról akár csak egy órára, vagy éppenséggel 100 fő irodai elhelyezéséről egy éven keresztül, a lehetőségek széles skálája áll rendelkezésre.
„Mi nem csupán egy irodahelyiségeket kínáló cég vagyunk, hanem házigazdák. Valódi célom, hogy az ügyfeleink olyan kiszolgálásban részesüljenek, mintha egy 5 csillagos szállodában szállnának meg.”
– Fehér Attila, managing partner
Jobverse.hu @ All right reserved.