Standszám:
Mire számíthatsz, ha csatlakozol a csapatunkhoz?
Képzelj el egy rendkívüli módon fejlődő, keményen dolgozó csapatot, ahol egy új kolléga hozzáértése és elkötelezettsége fontosabb, mint az, hogy mióta dolgozik a cégnél.
A House of Business 2010-ben alakult a norvégiai Oslóban abból a célból, hogy kiváló minőségű irodai és tárgyalóhelyiségeket biztosítson rugalmas feltételekkel igényes bérlők számára. A cég alkalmazottai és az igazgatósági tagok sok évnyi tapasztalattal rendelkeznek ingatlanbérleti és értékesítési területen. Oslóban nyolc egyedülálló helyszínen kínálunk irodahelyiségeket.
Budapesti működésünk 2016-ban kezdődött, és a gyors ütemű növekedést követően már négy helyszínen vagyunk jelen a város szívében: a Roosevelt, a Bank Center, a Capital Square és a MOM Park egyaránt A+ prémium kategóriás irodákat kínál ügyfeleinknek.
Tevékenységünk lényege, hogy rugalmas konstrukcióban kiváló helyszíni adottságokkal rendelkező szolgáltatott irodákat adunk bérbe. Legyen szó akár csak egy íróasztalról egy személy számára vagy tárgyalóról akár csak egy órára, vagy éppenséggel 100 fő irodai elhelyezéséről egy éven keresztül, a lehetőségek széles skálája áll rendelkezésre.
„Mi nem csupán egy irodahelyiségeket kínáló cég vagyunk, hanem házigazdák. Valódi célom, hogy az ügyfeleink olyan kiszolgálásban részesüljenek, mintha egy 5 csillagos szállodában szállnának meg.”
– Fehér Attila, vezető partner
Roosevelt
Bank Center
Capital Square
MOM Park
BEM Center
Mi a Business Center Manager feladatköre?
• egy forgalmas recepciós terület kezelése, biztosítva a professzionális „első benyomást”
• a meglévő ügyfelek napi igényeinek kezelése kivételesen magas ügyfélszolgálati szint nyújtásával
• annak biztosítása, hogy valamennyi tárgyaló és videokonferencia-eszköz a business centerre vonatkozóan meghatározott szabványoknak megfelelően kerüljön kialakításra
• szükség esetén a business centerben más pozícióban dolgozó munkatársak helyettesítése
• a termékek (bemutatóiroda, tárgyalók és közös helyiségek) megfelelő kialakítása
• a business center nyitása és zárása – pl. recepció/tárgyaló terület – business centerre vonatkozóan meghatározott szabványoknak megfelelően
• annak biztosítása, hogy az ügyfél költség terhelések megfelelően és időben elvégzésre kerülnek
• létesítménykarbantartás és az IT & telekommunikációs eszközök menedzselése a business centerben
• panaszok kezelése
• a vállalatirányítási (ERP) rendszerben tárolt összes ügyfélkapcsolati információ karbantartása és frissítése
• az összes releváns be- és kiköltözési űrlap kitöltése az új ügyfelekre vonatkozóan
• az ügyfélnyilvántartás pontos és rendezett vezetése
• ügyféligények koordinálása a csapat többi tagjával, például catering megrendelések, szállodai foglalások, irodaszerek stb., valamint ezek költségeinek dokumentálása
Elvárások:
• felsőfokú végzettség
• precíz, önálló munkavégzés
• objektív, logikus gondolkodás
• jó problémamegoldó képesség, konfliktuskezelési készség
• folyamatok és feladatok pontos ellenőrzése
• kiváló kommunikációs készség angol és magyar nyelven egyaránt
• egyszerre több feladat végzése (multitasking)
• rugalmasság, ellenállóképesség (reziliencia)
• barátságos, ügyfélorientált hozzáállás
• a munka iránti lelkesedés és érdeklődés
• hatékony és együttműködő munkavégzés a csapat többi tagjával egy multikulturális környezetben
Előnyök:
• gazdasági és pénzügyi tudatosság
• kiváló számítógépes készségek
• új tanulási területek aktív azonosítása
Miért érdemes nálunk dolgoznod?
• összetartó, fiatalos munkavállalói csapat és közvetlen irányítás
• aktív és kreatív részvétel a szervezet működésében
• lelkes, támogató háttér, igényes munkakörnyezet a város szívében
• hosszú távú munkalehetőség
• versenyképes alapfizetés
• kiemelkedő havi forgalom alapú és értékesítési jutalék
• cafeteria juttatások
• havi közlekedési bérlet
Jelentkezéshez, kérünk, hogy látogass meg minket, találkozhatsz kollégáinkkal és közelebbről is megismerheted a House of Business üzleti közösségét!
Ha szeretnéd a profilodba menteni az állást, akkor lépj be, vagy regisztrálj itt.