Standszám:
Kollégánk feladata lesz:
• Külföldi munkavállalók idegenrendészeti ügyeinek intézése (kérelmek indítása, munkavállalási, tartózkodási engedélyek TAJ stb. – cégen belül és a hivataloknál)
• EnterHungary felület kezelése, ügyek indítása, folyamatos követése, menedzselése
• Külföldi munkavállalók adatainak precíz rögzítése, módosítása, nyilvántartása, az adatok naprakészen tartása
• Külföldi munkavállalók ügyintézésének segítése (bankszámlanyitás, SIM kártya, NAV stb.)
• Külföldi munkavállalókkal kapcsolatos adatszolgáltatások, riportok, elemzések készítése
• Együttműködés a kollégákkal
• Napi szintű kommunikáció a munkatársakkal
Elvárás:
• kommunikációs szintű angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
• hasonló munkakörben szerzett 1-2 év tapasztalat
• MS Office és Outlook ismeret (Excel haladó)
• kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
• proaktív, eredményorientált, önálló és megoldáscentrikus személyiség
• önálló munkavégzés
• B kategóriás jogosítvány
Amit kínálunk:
• stabil, multinacionális vállalati háttér egy dinamikusan fejlődő iparágban
• bruttó 40.000.-ft/hó jelenléti bónusz
• dolgozói ajánlói program (bruttó 30.000.-ft/fő)
• utazási hozzájárulás: 20 Ft/km gépjárművel, tömegközlekedéssel 100%-os térítés, ingyenes céges buszjárat 70 km-es körzetből (Budapestről is!)
• modern környezet, ebédlő és pihenőhely
Munkaidő, munkavégzés helye:
• hétfőtől-péntekig 08-16 óráig
• 2200 Monor, Ipar u. 20.
Ha szeretnéd a profilodba menteni az állást, akkor lépj be, vagy regisztrálj itt.