Standszám:
Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület
Teljes munkaidő, elsősorban on-site
Feladatok:
Nemzetközi szervezeti változásokkal kapcsolatos HR folyamatok koordinálása és követése
Nemzetközi szintű adminisztrációs teendők, feladatok elvégzése
HR vezető támogatása a döntések előkészítésében
Kimutatások, riportok készítése
Folyamatban lévő HR feladatok nyilvántartása, határidők betartásának biztosítása
HR területet érintő törvényi változások figyelemmel kísérése, értelmezése,
üzleti vezetők részére tájékoztatás előkészítése és szükség szerinti bemutatása
Bérszámfejtés ellenőrzése, jóváhagyása, HR controlling feladatok
HR kampányok koordinálása
Vidéki telephelyek aktív látogatása
Toborzásban való részvétel
Tehetségprogramok kidolgozása
Elvárások:
Felsőfokú szakirányú végzettség (HR, jogi, gazdasági területen)
Legalább 5 év releváns szakmai tapasztalat (HR Business Partner, HR generalista)
Tárgyalóképes, erős aktív angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
Felhasználói szintű MS Office ismeretek
Magas szintű precizitás, kiváló adminisztrációs készség
Asszertív kommunikáció
Utazási hajlandóság, mobilitás, “B” kategóriás jogosítvány
Határozott személyiség
Előny: Nexon program ismerete
Amit kínálunk:
Versenyképes bérezés
Béren kívüli juttatások
Folyamatos fejlődési lehetőség egy biztos hátterű vállalatnál
Home Office lehetőség
Ha szeretnéd a profilodba menteni az állást, akkor lépj be, vagy regisztrálj itt.