A munkaerő-utánpótlás, a dolgozói elkötelezettség, sőt még a home office térnyerése kapcsán előtérbe került produktivitási kérdések megvitatása során is komolyabb ütőkártyák állnának rendelkezésünkre, ha beleláthatnánk a Z generáció képviselőinek fejébe.
A Frissdiplomás Kft., a JOBVERSE Állásbörze, a BGE Állásbörze, az ELTE Karriernap, a SzakmaFeszt és számos további rendezvény szervezőcsapata.
Fennállásunk óta kiemelt fontosságúnak tartjuk, hogy folyamatosan monitorozzuk a fiatal korosztály szokásait annak érdekében, hogy partnereinket minél több releváns álláskeresővel kössük össze.
A kutatás eredményeit részben bemutattuk a 2023. őszi JOBVERSE Állásbörzén, hiszen a rendezvény szervezőjeként fontos célkitűzésünk, hogy a (leendő) kiállítóinkat minél több platformon segítsük a toborzásban és munkáltatói márkaépítésben.
Többet szeretnék megtudni
Kérem az anyagot
Az elmúlt 4 évben zajlott elképesztő átalakulások következményeként minden eddiginél fontosabb, hogy folyamatosan monitorozzuk, hogy mely közösségi platformokat használják előszeretettel, és hogyan, milyen tartalommal tudjuk hatékonyan megszólítani őket, hiszen szinte követhetetlenül gyorsan változnak a szokásaik.
A JOBVERSE-en a Facebook, az Instagram, a LinkedIn és a TikTok kapcsán osztottuk meg azokat a gondolatokat, amelyek HR szakemberként (szerintünk) nem hagyhatók figyelmen kívül. Ezek közül a legújabb – és emiatt talán a legtöbb bizonytalanságot okozó – platform a TikTok. Hallgass bele, hogy nekünk milyen tanulságaink voltak:
Azért írjuk, hogy elkezdtük, mert korlátozott idő állt rendelkezésünkre, így nem fért bele minden. Viszont az a jó hírünk, hogy amit eddig nem tudtunk elmondani, arról most készítettünk egy részletesen kidolgozott összefoglalót, melyet – bízunk benne, hogy – remekül tudsz majd használni a munkád során.
Különösen, ha a célcsoportod tagjainak egy része Z generációs.
✅ Megtudhatod, milyen tartalommal szólíthatod meg hatékonyan a 18-30 éveseket a közösségi médiában,
✅ milyen témák kedvéért iratkoznak fel hírlevelekre,
✅ mi az, ami “redflag” számukra a hírlevelek kapcsán,
✅ mik a legnagyobb nehézségeik az álláskeresés során,
✅ mi az a 3 dolog, amit először megnéznek egy álláshirdetésben,
✅ és még további témákat is körüljárunk.
Nagyon részletesen elemeztük a visszajelzéseket, hiszen nekünk is éppen annyira fontos megismerni a feltörekvő generáció szokásait, mint azoknak a munkaadóknak, akik fiatalokat alkalmaznak és fiatalokat toboroznak jelenleg is.
Sőt, grátiszként a már említett 2023. őszi JOBVERSE-en elhangzott előadásunk TELJES hanganyagát is elküldjük!
FONTOS: Az ajánlatunk február 9-ig él, úgyhogy érdemes már most lecsapnod rá!
Ha szívesen kamatoztatnád élesben a frissen megszerzett tudást, csatlakozz toborzási rendezvényeinkhez:
2024. február 28-29: JOBVERSE Állásbörze
-ahol élménnyé válik a toborzás is
2024. április 9-11: BGE Állásbörze
– ahol a gazdasági élet leendő “nagyvadait” tudod még hallgatóként levadászni
2024. április 25: ELTE Karriernap
ahol az ország legnagyobb egyetemének hallgatóit szólíthatod meg
Fordulj hozzánk bizalommal!