A 6. JOBVERSE ÁLLÁSBÖRZE EREDMÉNYEI

2025. március 5-6.

Legfontosabb célunk, hogy kiállítóink releváns, az ajánlataikra eséllyel pályázó álláskeresőket ismerhessenek meg a JOBVERSE Állásbörzén.

kiállító és szakmai partner

EGYEDI FELHASZNÁLÓ A KAMPÁNY IDEJE ALATT

OLDALMEGTEKINTÉS A KAMPÁNY IDEJE ALATT

REGISZTRÁLT ÁLLÁSKERESŐ

A célzott marketing kampányunknak, és az egymásra találást segítő automatizmusainknak köszönhetően évről évre javul a konverzió: a honlapunkra érkező érdeklődők egyre nagyobb aránya talál számára releváns állásajánlatot, olyan munkaadót, akihez szívesen pályázna, és emiatt regisztrál a rendezvényre.

 (+11,88%)1

kiállító és szakmai partner

 (-12,02%)1

EGYEDI HONLAPMEGTEKINTÉS A KAMPÁNY IDEJE ALATT

 (+10,45%)1

OLDALMEGTEKINTÉS A KAMPÁNY IDEJE ALATT

 (+34,68%)1

REGISZTRÁLT ÁLLÁSKERESŐ

1A 2023. őszi JOBVERSE Állásbörze legfontosabb statisztikai adatai: 101 kiállító és szakmai partner, a honlapunkon a kampány ideje alatt 54 940 felhasználónk összesen 222 081 oldalt nézett meg, és 8 963 álláskereső regisztrált

A célzott marketing kampányunknak, és az egymásra találást segítő automatizmusainknak köszönhetően évről évre javul a konverzió: a honlapunkra érkező érdeklődők egyre nagyobb aránya talál számára releváns állásajánlatot, olyan munkaadót, akihez szívesen pályázna, és emiatt regisztrál a rendezvényre.

Állásjelentkezések a JOBVERSE Állásbörzén

AZ ÁLLÁSJELENTKEZÉSEK SZÁMA A MYCV RENDSZERT HASZNÁLÓ KIÁLLÍTÓKHOZ ÖSSZESEN

A LEGTÖBB JELENTKEZŐ EGYETLEN KIÁLLÍTÓNKHOZ a mycv rendszeren keresztül

átlagos jelentkezőszám egy kiállítóhoz a mycv rendszeren keresztül

Látogatóink közül legtöbben Kereskedelem/Értékesítés, Marketing, HR területen (24,94%) kerestek állást, melyet a Szakirányú végzettséget igénylő terület (17,87%) és az Informatikai terület (15,37%) követett. Ezt követően pedig szinte egyenlő arányban (13,42-13,83-14,57%) a Mérnök, műszaki, a Pénzügy, Számvitel, Logisztika területek és az Adminisztráció, Ügyfélszolgálat terület iránt érdeklődők érkeztek.

LÁTOGATÓK SZAKTERÜLETI ÉRDEKLŐDÉSE

  • Mérnök, műszaki terület
  • Informatikai terület
  • Pénzügy, Számvitel, Logisztika terület
  • Kereskedelem/Értékesítés, Marketing, HR terület
  • Adminisztráció, Ügyfélszolgálat terület
  • Szakirányú végzettséget igénylő további területek

LÁTOGATÓK ISKOLAI VÉGZETTSÉGE

A látogatók több, mint 70%-a (70,80%) egyetemi vagy főiskolai diplomával rendelkezik (vagy jelenleg felsőoktatásban tanul), emellett magas számban jelennek meg az OKJ-s (12,91%) és a középfokú végzettséggel rendelkezők is (15,49%) is. Az alapfokú végzettséggel rendelkezők száma alacsony – ők jellemzően még középiskolai tanulók (0,80%).

  • Egyetemet, főiskolát végzettek
  • OKJ rendszerű tanfolyamot, felsőfokú szakképzést, egyéb képzést végzettek
  • Középiskolát, szakközépiskolát/szakmunkásképzőt végzettek
  • Általános iskolai végzettséggel rendelkezők

LÁTOGATÓK KORELOSZLÁSA

 

A látogatók közel 1/3-át a munkaerőpiacon legaktívabb, és leginkább keresett korosztály, a 25-34 év közöttiek (32,54%) teszik ki, akiknek jellemzően 3 és 10 év közötti munkatapasztalatuk van. Őket követik a 18-24 év közöttiek (21,66%), akik elsősorban gyakornoki és pályakezdő, illetve legfeljebb 1-3 év tapasztalatot igénylő pozíciókat keresnek. A személyre szabott, célzott kommunikációval sikerült a tapasztaltabb, senior munkavállalókat is megszólítanunk: a JOBVERSE Állásbörze látogatóinak közel ötödét a 35-44 éves korosztály (19,68%) teszi ki, és még a 45-54 év közöttiek (16,59 %) is jelentős számban érkeznek.

Kiváncsi vagy kiállítóink és látogatóink véleményére?

És ez még csak néhány vélemény a sok közül. Nézd meg a többi kiállítónk véleményét is!

Az élményalapú megközelítés és a közvetlen beszélgetések kifejezetten sokat segítettek abban, hogy valóban releváns tehetségeket ismerjünk meg, miközben a munkáltatói márkánkat is erősítettük.

Akár pályakezdő, akár több éves munka tapasztalattal rendelkező tehetségeket keresel, ezt az eseményt nem érdemes kihagyni!

Hatalmas pacsi a szervezőknek – már nagyon várjuk a következő alkalmat!
Baker Hughes
Már második alkalommal vettünk részt a JOBVERSE Állásbörzén, és biztosak vagyunk benne, hogy nem ez volt az utolsó! A szervezés gördülékeny volt, az izgalmas programok pedig folyamatosan lekötötték a figyelmünket. Nagyszerű emberekkel találkozhattunk, köztük sok releváns potenciális jelölttel, akik komoly érdeklődést mutattak cégünk iránt. Örömmel ajánljuk a JOBVERSE Állásbörzét minden olyan vállalatnak, amely hatékonyan szeretné bővíteni csapatát és új tehetségeket találni.
Trivium Packaging BSC
Ez volt az első alkalom, hogy részt vettünk a JOBVERSE-en, de biztos nem az utolsó. Minden gördülékenyen ment, és tetszettek az extrák, amit más állásbörzén még nem láttunk.
Foundever
A JOBVERSE hiánypótló rendezvény, ahol a professzionális felkészültség találkozik a marketing újdonságokkal, az offline szerep erősítésével és a perfect match mindset-tel.
Menton Jobs Kft.
Cégünk filozófiája a sikeres és szerethető Alfa közösség építése, melyhez a JOBVERSE ezzel a színvonalas, minőségi rendezvénnyel hozzájárult. Köszönjük!
Alfa Biztosító
Büszke törzs-kiállítók vagyunk, hiszen a JOBVERSE-en profi szervezés mellett kiemelkedő látogató számot érettünk el.
AYCM Klub Rekreáció Kft.
Profi szervezés, és nagy létszámban vannak jó jelöltek.
Lenovo Manufacturing Kft.
A megszokott minőséget kaptuk megint, kiváló rendezvény!
NIX Tech Kft.
A rendezvény szuper lehetőséget biztosít arra, hogy személyesen szólítsuk meg leendő munkavállalóinkat! Szuper érzés látni az érdeklődő arcokat!
euJobs HR-Group

This is a heading.

This is a basic text element.

TOP 5 OK, AMIÉRT A LÁTOGATÓINK ÚGY GONDOLTÁK, HOGY ÉRDEMES KIJÖNNI A JOBVERSE-RE

1.

Munkahely váltásban gondolkodik.

2.

Konkrét, számára érdekes cégek képviselőivel szeretett volna találkozni, kapcsolatot építeni.

3.

A szakmai programok (előadások, tanácsadások) érdekelték.

4.

Részmunkaidős/másodállások után érdeklődött.

5.

Tájékozódni szeretett volna a munkaerőpiacról, felmérni a jövőbeni lehetőségeit.

A látogatók több mint 2/3-a azért látogatott el a börzére, mert aktuálisan állást keres. Többségük főmunkaidős (51,00%) lehetőségeket, viszont jelentős azoknak az aránya is, akik részmunkaidős/gyakornoki/másodállás (14,08%) iránt érdeklődtek. Mindemellett a látogatóink 40%-a (40,83%) konkrét, őt érdeklődő céget szeretett volna felkeresni, személyesen találkozni velük. A kiegészítő szakmai programok is nagy vonzerőt jelentenek (27,31%), és kifejezetten magas azok aránya is, akik bár aktuálisan nem keresnek állást, fontosnak tartják, hogy tájékozódjanak a jövőbeni lehetőségeik felől (13,44%). Utóbbiak jellemzően még egyetemen vagy középiskolában tanuló diákok, esetleg a munkaerőpiacra való visszatérés előtt állók vagy a váltást még csak fontolgatók.
(A kérdésnél több válasz jelölhető volt).

Mertünk egy nagyot álmodni, és innovatív ötleteinkkel megvalósítottuk Magyarország első élményközpontú rendezvényét,
a JOBVERSE Állásbörzét.

KÜLÖNLEGES ÉS EGYEDI

Számtalan okot adtunk arra, hogy a látogatók így érezzenek. A visszajelzések pedig magukért beszélnek. A látogatóink

,34 %-a

pozitív (8-as, 9-es, 10-es) értékelést adott, mert úgy érezte, hogy a JOBVERSE több mint egy állásbörze. Ebből 23,76%(!) maximális pontszámra értékelte az eseményt.

A LÁTOGATÓK RENDEZVÉNYEN TÖLTÖTT IDEJE

A véleményüket megosztók visszajelzései alapján a látogatók több mint fele (54,41%) 1-3 órát töltött el a rendezvényen, éppen ezért nagyon fontos, hogy a kiállítók standon belüli aktivitásukkal, nyitottságukkal felkeltsék a figyelmüket, hogy biztosan meglátogassák őket. Azonban a kiegészítő programokkal (előadások, tanácsadások, Egészségsziget, élményelemek) sikeresen elértük, hogy látogatóink akár közel fél napot (3-5 óra: 28,31%, 5-7 óra: 8,68%) is eltöltsenek a JOBVERSE-en. Egy vagy két egész napot már csak az igazán motiváltak, a résztvevők majdnem 5%-a szánt a rendezvényre (3,13%+1,85%), viszont azoknak az aránya szintén ilyen alacsony, akik egy óránál kevesebb időt töltöttek a JOBVERSE-en (3,63%).

  • 1 óránál kevesebbet töltött a rendezvényen (%)
  • 1-3 óra között (%)
  • 3-5 óra között (%)
  • 5-7 óra között (%)
  • Egy egész napot (%)
  • Két egész napot (%)

TOP 10 KIÁLLÍTÓ, AKIKNÉL A LÁTOGATÓINK A LEGSZÍVESEBBEN DOLGOZNÁNAK

A rendezvény zárásakor kiküldött látogatói kérdőívünk, "A JOBVERSE Állásbörzén megjelenő kiállítók közül nála dolgoznék legszívesebben!” kérdésre a visszajelzések alapján kialakult népszerűségi sorrend első tíz helyezettje:

SZAKMAI PROGRAMOK A JOBVERSE-EN

Nagyon fontos számunkra álláskeresőink támogatása abban is, hogy eredményesebben és gyorsabban találjanak állást, valamint a kiállítóink elé valóban felkészült, reális elképzelésekkel rendelkező, magabiztosan bemutatkozó látogatók lépjenek oda.

Például az AI Talks programunk idén tavasszal lehetőséget biztosított azoknak, akik szeretnének lépést tartani a technológia fejlődésével, és annak segítségét igénybe venni az álláskeresés és a mindennapok során.

CV FOTÓ KÉSZÜLT LÁTOGATÓINKRÓL

KARRIERTANÁCSADÁS A TANÁCSADÓ MŰHELYBEN

EGÉSZSÉGÜGYI SZŰRÉS AZ EISBERG EGÉSZSÉGSZIGETEN

KARRIER- ÉS ÖNFEJLESZTÉS, valamint mesterséges intelligencia TÉMÁJÚ ELŐADÁS A MOL KARRIERSZÍNPADON

TOP 5 ELŐADÓNK, AKIKET A LEGSZÍVESEBBEN HALLGATNÁNAK MEG ÚJRA A LÁTOGATÓINK

Posfai Tünde
Ne csak keress, találj is! Hogyan? Személyes márkaépítéssel a LinkedIn-en
Köntös Tamás
ATS, AI és álláskeresés: Hogyan tűnj ki a HR-szakértők szemében?
Kereszti Zsófia
Személyes márka építése az önéletrajzban
Lévai Richárd
Kreatívgyártás és videós anyagok összeállítása az AI segítségével
Bárány Tamás, Fertig Balázs, Lipcsei László
Generációs különbségek? Használd ki, ne küzdj ellene!

Új lehetőség a toborzásban!
Logikai képességteszt a JOBVERSE-en

Idén tavasszal pilot projekt keretében valósult meg, de rögtön nagy sikert is aratott a CAPTain Hungary Kft. logikai képességtesztje a látogatóinknál, hiszen már most, az első alkalommal közel 400-an töltötték ki.

A teszt eredményei egyfajta előszűrőként is szolgálhatnak a cégek számára, hiszen ez alapján felmérhetik a jelölt logikai gondolkodását, problémamegoldó képességét és döntéshozatali gyorsaságát. Ezzel a teszttel is szeretnénk segíteni kiállítóinkat abban, hogy a helyszíni interjúztatási lehetőség mellett egy újabb előszűrési pontot kaphassanak a JOBVERSE-en.

Célkitűzésünk, hogy tovább menjünk ezen az úton, és a következő rendezvényeinken még több támogatást, lehetőséget adjunk a kiállítóinknak a toborzási folyamataik hatékonyságának növeléséhez.

 

CSÚCSRA JÁRATTUK A MARKETING KAMPÁNYUNKAT​

OFFLINE MEGJELENÉSEK

Az érdeklődők a legjelentősebb budapesti egyetemeket érintő 17, 47, 49, 56, 56A és 61-es villamos vonalakon találkozhattak villamos reklámjainkkal. Emellett asztronautánkkal a főbb budapesti egyetemeknél Mini Handbook-ot osztottunk, amit a diákok lelkesen fogadtak, és a Nissin levesekért különösen hálásak voltak a borongós, esős időben!

FIZETETT ONLINE MEGJELENÉSEINK MIKROCÉLCSOPORTOS HIRDETÉSEKKEL

A JOBVERSE marketing kampányában most is kiemelt helyet és szerepet kaptak a különféle online hirdetési platformok, kiemelten a Facebook, Instagram, Ads és TikTok hirdetések.
Facebook, Instagram
@jobverse.hu

Megjelenések száma:
2 479 217
Elért felhasználók száma:
652 007
Weboldalra átkattintások száma:
30 919
Weboldalra érkező felhasználók száma:
16 095

Ads

Megjelenések száma:
791 902
Weboldalra átkattintások száma:
39 020
Weboldalra érkező felhasználók száma:
20 533
Elkötelezett, oldalon belül továbbvitt munkamenetek száma:
24 749

Tiktok
@munkahőse

Videó megtekintések száma:
8 849 970
Elért követőszám:
12 600
Weboldalra átkattintó felhasználók száma:
22 970
Legmagasabb videómegtekintés a kampány alatt
446 800

JOBVERSE ÉLETÉRZÉS​

Less be a kulisszák mögé:
Vagy nézd meg az állásbörzét a látogatók szemével:

VISSZATÉRŐ KIÁLLÍTÓK

Számunkra a JOBVERSE hatékonyságának legfontosabb bizonyítéka az, hogy kiállítóink jelentős része rendezvényről rendezvényre velünk tart, és kihasználja az állásbörzénk nyújtotta lehetőségeket.

A 2024 őszén elindított hagyományunkat idén is folytattuk, és külön köszönetet mondtunk mind a 7 kiállítónknak, aki immár 5. alkalommal csatlakozott hozzánk, hozzájárulva ezzel a JOBVERSE folyamatos fejlődéséhez. Velük együtt már 42 cég vehette át jubileumi emlékplakettjét. Hálásan köszönjük nekik, hogy velünk tartanak!

Az idei rendezvényen először adtunk át látogatói vélemények alapján 4 elismerő oklevelet azon kiállítóink számára, akiket a álláskeresőink kiemeltek. Ez nem csupán egy emlék, hanem egy értékes visszajelzés is részükről, hogy az erős employer branding valóban célba ér, és érdemes 'jelen' lenni, "láttatni" a céget a rendezvényen!

NINCS MEGÁLLÁS, A JOBVERSE ROBOG TOVÁBB!
A következő JOBVERSE ÁLLÁSBÖRZE időpontja:
2025. október 1-2.

Ha további részletek érdekelnek, szeretnél a következő börzén kiállítónk lenni, akkor vedd fel kollégánkkal a kapcsolatot!

A rendezvény főszervezője:

Adatvédelmi Nyilatkozat
Jobverse.hu @ All right reserved.
hello@jobverse.hu

2025. október 1. (szerda) 10-19 óra

2025. október 2. (csütörtök) 10-17 óra

BOK "A" Csarnok

(Budapest, Dózsa György út 1 .)