(+11,88%)1
(-12,02%)1
(+10,45%)1
(+34,68%)1
1A 2023. őszi JOBVERSE Állásbörze legfontosabb statisztikai adatai: 101 kiállító és szakmai partner, a honlapunkon a kampány ideje alatt 54 940 felhasználónk összesen 222 081 oldalt nézett meg, és 8 963 álláskereső regisztrált
A célzott marketing kampányunknak, és az egymásra találást segítő automatizmusainknak köszönhetően évről évre javul a konverzió: a honlapunkra érkező érdeklődők egyre nagyobb aránya talál számára releváns állásajánlatot, olyan munkaadót, akihez szívesen pályázna, és emiatt regisztrál a rendezvényre.
(+15,93%)2
(+52,85%)2
(+69,23%)2
2Állásjelentkezések száma a 2023 őszi JOBVERSE Állásbörzén: állásjelentkezések száma a myCV rendszert használó kiállítóinkhoz: 12 268, a legtöbb jelentkező egyetlen kiállítónkhoz: 666, az átlagos jelentkezőszám egy kiállítóhoz: 117
Látogatóink közül legtöbben Kereskedelem/Értékesítés, Marketing, HR területen (25,26%) kerestek állást, melyet kiemelkedő arányban követett az Informatikai terület (17,28%) és a Szakirányú végzettséget igénylő terület (17,59%). Ezt követően pedig szinte egyenlő arányban (13,45-14,01%) a Mérnök, műszaki és a Pénzügy, számvitel, logisztika területek és az Adminisztráció, Ügyfélszolgálat terület iránt érdeklődők zárták nagyon szorosan a sort (12,41%).
A látogatók több, mint 75%-a egyetemi vagy főiskolai diplomával rendelkezik (vagy jelenleg felsőoktatásban tanul), emellett magas számban jelennek meg az OKJ-s (11,49%) és a középfokú végzettséggel rendelkezők is (12,65%) is. Az alapfokú végzettséggel rendelkezők száma alacsony – ők jellemzően még középiskolai tanulók (0,75%).
A látogatók közel 1/3-át a munkaerőpiacon legaktívabb, és leginkább keresett korosztály, a 25-34 év közöttiek (32,73%) teszik ki, akiknek jellemzően 3 és 10 év közötti munkatapasztalatuk van. Őket követik a 18-24 év közöttiek (28,50%), akik elsősorban gyakornoki és pályakezdő, illetve legfeljebb 1-3 év tapasztalatot igénylő pozíciókat keresnek. A személyre szabott, célzott kommunikációval sikerült a tapasztaltabb, senior munkavállalókat is megszólítanunk: a JOBVERSE Állásbörze látogatóinak közel ötödét a 35-44 éves korosztály (18,93%) teszi ki, és még a 45-54 év közöttiek (13,24 %) is jelentős számban érkeznek.
A látogatók közel 2/3-a azért látogatott el a börzére, mert aktuálisan állást keres. Többségük főmunkaidős (43,61%) lehetőségeket, viszont jelentős azoknak az aránya is, akik részmunkaidős/gyakornoki/másodállás (20,13%) iránt érdeklődtek. Mindemellett a látogatóink majdnem 40%-a (38,55%) konkrét, őt érdeklődő céget szeretett volna felkeresni, személyesen találkozni velük. A kiegészítő szakmai programok is nagy vonzerőt jelentenek (24,24%), és kifejezetten magas azok aránya is, akik bár aktuálisan nem keresnek állást, fontosnak tartják, hogy tájékozódjanak a jövőbeni lehetőségeik felől (15,65%). Utóbbiak jellemzően még egyetemen vagy középiskolában tanuló diákok, esetleg a munkaerőpiacra való visszatérés előtt állók vagy a váltást még csak fontolgatók.
(A kérdésnél több válasz jelölhető volt).
,70 %-a
pozitív (8-as, 9-es, 10-es) értékelést adott, mert úgy érezte, hogy a JOBVERSE több mint egy állásbörze. Ebből 21,47%(!) maximális pontszámra értékelte az eseményt.
A véleményüket megosztók visszajelzései alapján a látogatók csaknem fele (49,24%) 1-3 órát töltött el a rendezvényen, éppen ezért nagyon fontos, hogy a kiállítók standon belüli aktivitásukkal, nyitottságukkal felkeltsék a figyelmüket, hogy biztosan meglátogassák őket. Azonban a kiegészítő programokkal (előadások, tanácsadások, Egészségsziget, élményelemek) sikeresen elértük, hogy látogatóink akár közel fél napot (3-5 óra: 31,11%, 5-7 óra: 11,07%) is eltöltsenek a JOBVERSE-en. Egy vagy két egész napot már csak az igazán motiváltak szántak a rendezvényre (3,91%+2,29%), viszont azoknak az aránya szintén ilyen alacsony, akik egy óránál kevesebb időt töltöttek a JOBVERSE-en.
Nagyon fontos számunkra álláskeresőink támogatása abban is, hogy eredményesebben és gyorsabban találjanak állást, valamint a kiállítóink elé valóban felkészült, reális elképzelésekkel rendelkező, magabiztosan bemutatkozó látogatók lépjenek oda. Emellett nem titkolt szándékunk az sem, hogy olyan, karrierjüket tudatosan építő szakembereket is kicsalogassunk az előadások, tanácsadások révén az állásbörzére, akik „csak” a munkaerőpiacot szeretnék feltérképezni, szakmai kapcsolatokat építeni. Az állásbörzén megjelenő szakmai programok is ezen célkitűzéseinket támogatják.
A szakmai programok mellett több mint ezren próbálták ki az élményelemeket is. Részt vettek a JOBVERSE GO QR kódkereső kalandjátékunkban, horgásztak egy óriás fazékból egy finom Nissin levesért, az AM/PM Filmes Képzési és Karrierközpont jóvoltából a forgatások világába pillantottak be, vagy éppen kipróbálták magukat a kiállítóink különböző interaktív játékain, tesztjein, élményelemein.
A 2023 tavaszán bemutatott JOBVERSE GO kalandjátékunkat a nagy érdeklődésre való tekintettel folytattuk. Ez a játék ötvözi a Pokémon GO szerepjáték izgalmait és a geocaching kincskeresésének szenvedélyét. A résztvevők QR kódokat keresve kötetlenebben kapcsolódhatnak a standok képviselőihez, és játék közben rengeteg információt szerezhetnek a kiállítóinkról. A játék sikere töretlen, 2024 őszén közel 500-an (465) játszottak velünk, és válaszoltak a kérdésekre.
Megjelenések száma:
2 746 698
Elért felhasználók száma:
512 264
Weboldalra átkattintások száma:
28 470
Weboldalra érkező felhasználók száma:
14 786
Megjelenések száma:
709 209
Weboldalra átkattintások száma:
37 307
Weboldalra érkező felhasználók száma:
13 489
Elkötelezett, oldalon belül továbbvitt munkamenetek száma:
13 398
Videó megtekintések száma:
4 222 576
Elért követőszám:
11 000+
Weboldalra átkattintó felhasználók száma:
8 507
Legmagasabb videómegtekintés a kampány alatt
786 000+
2024 őszén már jubileumi 5. JOBVERSE Állásbörzét valósítottuk meg. Külön öröm számunkra, hogy 35 olyan partnerünk van, aki kezdetek óta velünk tart, és együtt élte át velünk a folyamatos fejlődést, a rendezvényről rendezvényre megvalósult fejlesztéseinket, újdonságainkat.
Szöveg