A 7. JOBVERSE ÁLLÁSBÖRZE EREDMÉNYEI

2025. október 1-2.

2025 őszére a JOBVERSE Állásbörze vált a legnagyobb hazai, és az egyetlen közép-magyarországi intézményfüggetlen rendezvénnyé.

Legfontosabb célunk, hogy kiállítóink releváns, az ajánlataikra eséllyel pályázó álláskeresőket ismerhessenek meg a JOBVERSE Állásbörzén.

kiállító és szakmai partner

EGYEDI FELHASZNÁLÓ A KAMPÁNY IDEJE ALATT

OLDALMEGTEKINTÉS A KAMPÁNY IDEJE ALATT

REGISZTRÁLT ÁLLÁSKERESŐ

A célzott marketing kampányunknak, és az egymásra találást segítő automatizmusainknak köszönhetően évről évre javul a konverzió: a honlapunkra érkező érdeklődők egyre nagyobb aránya talál számára releváns állásajánlatot, olyan munkaadót, akihez szívesen pályázna, és emiatt regisztrál a rendezvényre.

 (+11,88%)1

kiállító és szakmai partner

 (-12,02%)1

EGYEDI HONLAPMEGTEKINTÉS A KAMPÁNY IDEJE ALATT

 (+10,45%)1

OLDALMEGTEKINTÉS A KAMPÁNY IDEJE ALATT

 (+34,68%)1

REGISZTRÁLT ÁLLÁSKERESŐ

1A 2023. őszi JOBVERSE Állásbörze legfontosabb statisztikai adatai: 101 kiállító és szakmai partner, a honlapunkon a kampány ideje alatt 54 940 felhasználónk összesen 222 081 oldalt nézett meg, és 8 963 álláskereső regisztrált

A célzott marketing kampányunknak, és az egymásra találást segítő automatizmusainknak köszönhetően évről évre javul a konverzió: a honlapunkra érkező érdeklődők egyre nagyobb aránya talál számára releváns állásajánlatot, olyan munkaadót, akihez szívesen pályázna, és emiatt regisztrál a rendezvényre.

Állásjelentkezések a JOBVERSE Állásbörzén

AZ ÁLLÁSJELENTKEZÉSEK SZÁMA A MYCV RENDSZERT HASZNÁLÓ KIÁLLÍTÓKHOZ ÖSSZESEN

A LEGTÖBB JELENTKEZŐ EGYETLEN KIÁLLÍTÓNKHOZ a mycv rendszeren keresztül

az átlagos jelentkezőszám egy kiállítóhoz a mycv rendszeren keresztül

Látogatóink közül legtöbben Kereskedelem/Értékesítés, Marketing, HR területen (24,94%) kerestek állást, melyet a Szakirányú végzettséget igénylő terület (17,87%) és az Informatikai terület (15,37%) követett. Ezt követően pedig szinte egyenlő arányban (13,42-13,83-14,57%) a Mérnök, műszaki, a Pénzügy, Számvitel, Logisztika területek és az Adminisztráció, Ügyfélszolgálat terület iránt érdeklődők érkeztek.

LÁTOGATÓK SZAKTERÜLETI ÉRDEKLŐDÉSE

  • Mérnök, műszaki terület
  • Informatikai terület
  • Pénzügy, Számvitel, Logisztika terület
  • Kereskedelem/Értékesítés, Marketing, HR terület
  • Adminisztráció, Ügyfélszolgálat terület
  • Szakirányú végzettséget igénylő további területek

LÁTOGATÓK ISKOLAI VÉGZETTSÉGE

A JOBVERSE látogatói között kiemelkedően magas az egyetemi és főiskolai végzettséggel rendelkezők aránya (74,85%), ami jól mutatja, hogy a rendezvény nemcsak tömeget, hanem magasan képzett, releváns szakembereket vonz. A látogatók további 24,66%-a felsőfokú szakképzettséggel, OKJ-s vagy középfokú végzettséggel érkezett. Az alapfokú végzettséggel rendelkezők száma elenyésző, ők jellemzően még középiskolai tanulók, akik a pályaválasztás előtt állva ismerkednek a munka világával és a kiállítókkal.

  • Egyetemet, főiskolát végzettek
  • OKJ rendszerű tanfolyamot, felsőfokú szakképzést, egyéb képzést végzettek
  • Középiskolát, szakközépiskolát/szakmunkásképzőt végzettek
  • Általános iskolai végzettséggel rendelkezők

LÁTOGATÓK KORELOSZLÁSA

A JOBVERSE látogatói elsősorban a 18–44 év (80%) közötti aktív korosztályból kerülnek ki, ami jól mutatja, hogy a rendezvény a munkaerőpiac legaktívabb generációit éri el. Ezen belül a 25–34 éves korosztály (31,91%) adja a legnagyobb arányt, ők azok a pályájuk elején vagy közepén járó szakemberek, akik nyitottak az új lehetőségekre, fejlődésre és karrierváltásra.

A munkaadók nagyon széles célcsoportot érhetnek el a JOBVERSE-en a még tanuló diákoktól az évtizedes tapasztalattal rendelkező senior szakemberekig

Kiváncsi vagy kiállítóink és látogatóink véleményére?

És ez még csak néhány vélemény a sok közül. Nézd meg a többi kiállítónk véleményét is!

Munkatársainkkal egy tágabb képet kaphattunk a hozzánk érkező látogatók munkavállalási preferenciáiról és munkahelyi tapasztalataikról, érdeklődésükről.
EU-JOBS Kft.
Visszatérő kiállítóként vettünk részt az őszi állásbörzén. Ugyan olyan elégedettek vagyunk, mint korábban, tetszik az esemény marketingje az egészet körülvevő innováció és a folyamatos fejlődésre való törekvés.
Foundever Magyarország
Minden szuper volt, a megszokott magas színvonalú. Külön dicséretet érdemelnek a hosstessek, nagyon ügyesek, kedvesek! A kiállítói élményóra is nagyon jó volt, nagyon jó ötlet volt, köszönjük!
OBO Bettermann Hungary Kft.

TOP 5 OK, AMIÉRT A LÁTOGATÓINK ÚGY GONDOLTÁK, HOGY ÉRDEMES KIJÖNNI A JOBVERSE-RE

1.

Munkahely váltásban gondolkodik.

2.

Konkrét, számára érdekes cégek képviselőivel szeretett volna találkozni, kapcsolatot építeni.

3.

A szakmai programok (előadások, tanácsadások) érdekelték.

4.

Részmunkaidős/másodállások után érdeklődött.

5.

Pályaválasztás előtt állt, érdekelték a lehetőségei.

A látogatók több mint fele (50,18%) azért érkezett a rendezvényre, mert aktívan munkahelyváltásban gondolkodik, és nyitott új karrierlehetőségekre. Sokan konkrét célokkal jöttek: a résztvevők csaknem fele (45,82%) kifejezetten meghatározott cégek képviselőivel szeretett volna személyesen találkozni és kapcsolatot építeni. A szakmai programok szintén nagy vonzerőt jelentettek – a látogatók közel egynegyede (24,37%) előadásokon vagy tanácsadásokon vett részt. A rugalmas munkavégési formák iránti érdeklődés továbbra is jelentős, ezt mutatja, hogy minden hatodik látogató (16,30%) részmunkaidős vagy másodállási lehetőségeket keresett. Emellett sokan (14,87%) pályaválasztási döntés előtt álltak, és karrierútjuk következő lépéséhez kerestek inspirációt és támogatást.
(A kérdésnél több válasz jelölhető volt).

Mertünk egy nagyot álmodni, és innovatív ötleteinkkel megvalósítottuk Magyarország első élményközpontú rendezvényét,
a JOBVERSE Állásbörzét.

KÜLÖNLEGES ÉS EGYEDI

Számtalan okot adtunk arra, hogy a látogatók így érezzenek. A visszajelzések pedig magukért beszélnek. A látogatóink

,47 %-a

pozitív (8-as, 9-es, 10-es) értékelést adott, mert úgy érezte, hogy a JOBVERSE több mint egy állásbörze. Ebből 26,16%(!) maximális pontszámra értékelte az eseményt.

A LÁTOGATÓK RENDEZVÉNYEN TÖLTÖTT IDEJE

A válaszadók többsége (55,54%) 1–3 órát töltött a rendezvényen, ezért kiemelten fontos, hogy a kiállítók standaktivitása, személyes megszólítása és nyitottsága már az első benyomásnál megragadja a látogatók figyelmét. Ugyanakkor a kísérő programok – előadások, tanácsadások és élményelemek – hatékonyan növelték a rendezvényen eltöltött időt: a résztvevők több mint egynegyede (28,16%) 3–5 órát maradt, míg 8,01% akár 5–7 órát is eltöltött a JOBVERSE-en. Egy illetve két teljes napot pedig a válaszadók 3,72%-a (2,5%+1,22%) szánt az eseményre – ők jellemzően a leginkább motivált, tudatos karrierépítők közül kerültek ki. Mindössze 4,57% volt azok aránya, akik egy óránál kevesebb időre látogattak ki.

  • 1 óránál kevesebbet töltött a rendezvényen (%)
  • 1-3 óra között (%)
  • 3-5 óra között (%)
  • 5-7 óra között (%)
  • Egy egész napot (%)
  • Két egész napot (%)

TOP 10 KIÁLLÍTÓ, AKIKNÉL A LÁTOGATÓINK A LEGSZÍVESEBBEN DOLGOZNÁNAK

A rendezvény zárásakor kiküldött látogatói kérdőívünk, "A JOBVERSE Állásbörzén megjelenő kiállítók közül nála dolgoznék legszívesebben!” kérdésre a visszajelzések alapján kialakult népszerűségi sorrend első tíz helyezettje:

SZAKMAI PROGRAMOK A JOBVERSE-EN

Nagyon fontos számunkra álláskeresőink támogatása abban is, hogy eredményesebben és gyorsabban találjanak állást, valamint a kiállítóink elé valóban felkészült, reális elképzelésekkel rendelkező, magabiztosan bemutatkozó látogatók lépjenek oda.

Például az AI Talks programunk idén ősszel is lehetőséget biztosított azoknak, akik szeretnének lépést tartani a technológia fejlődésével, és annak segítségét igénybe venni az álláskeresés és a mindennapok során.

CV FOTÓ KÉSZÜLT LÁTOGATÓINKRÓL

KARRIERTANÁCSADÁS A TANÁCSADÓ MŰHELYBEN

EGÉSZSÉGÜGYI SZŰRÉS AZ EISBERG EGÉSZSÉGSZIGETEN

KARRIER- ÉS ÖNFEJLESZTÉS, valamint mesterséges intelligencia TÉMÁJÚ ELŐADÁS A BT KARRIERSZÍNPADON

TOP 3 ELŐADÓNK, AKIKET A LEGSZÍVESEBBEN HALLGATNÁNAK MEG ÚJRA A LÁTOGATÓINK a karrierszínpadon

Budai Angéla
Állásra hangolva: Hogyan írj CV-t, amit még a mesterséges intelligencia is beajánlana?
Kereszti Zsófia
Állásinterjú reverse: kérdezz úgy, mint egy profi
Csillag Csatlós Csilla
Kiégésből váltás

TOP 3 ELŐADÓNK, AKIKET A LEGSZÍVESEBBEN HALLGATNÁNAK MEG ÚJRA A LÁTOGATÓINK az ai talks-on

Köntös Tamás
Ember a gép mögött: Hogyan érd el a valódi HR-eseket?
Rack Szabó Edina
Új valuták a munka világában: az AI térnyerése az álláspiacon
Méhes Attila
AI: versenytárs és/vagy munkatárs. Te készen állsz?

Új szint a toborzásban!
csapatszerep teszt a JOBVERSE-en

A JOBVERSE célja, hogy a megjelenésből jelentkezés, a kapcsolatból pedig felvétel legyen. Tavasszal ezért indítottuk el az együttműködést a 25 éve kompetenciaméréssel foglalkozó CAPTain Hungary Kft.-vel, amely azonnal nagy sikert aratott a jelöltek körében.

Az idei rendezvényen már csapatszerep tesztet tölthettek ki a látogatók – 585 fő élt ezzel a lehetőséggel. A kitöltők eredményei automatikusan bekerültek a myCV profiljukba, így a kiállító cégek gyorsan és egyszerűen áttekinthetik a jelöltek működését csapathelyzetben: inkább irányító vagy támogató szerepet vesznek fel, proaktívak vagy szabálykövetők, feladatorientáltak vagy emberközpontúak.

Ez a megoldás azonnali előszűrési segítséget adott a kiállítóknak, hiszen gyorsabb kiválasztást, pontosabb csapatba illesztést és hatékonyabb helyszíni interjúkat biztosított – plusz költség nélkül a rendezvényen.

A CAPTain Hungary Kft.-vel való együttműködésünknek köszönhetően minden kiállítónk 20% kedvezménnyel veheti igénybe a CAPTain kompetencia- és csapatszerep tesztjeit a toborzási folyamata során.
Részletek:
https://www.captain.hu/jobverse-kedvezmeny/
(Az árlista kizárólag kiállítóink számára érhető el, a ‘JOBVERSE myCV használata’ című e-mailben kiküldött kód megadásával.)

CSÚCSRA JÁRATTUK A MARKETING KAMPÁNYUNKAT​

OFFLINE MEGJELENÉSEK

Az érdeklődők a legjelentősebb budapesti egyetemeket érintő 17, 47, 49, 56, 56A és 61-es villamos vonalakon találkozhattak villamos reklámjainkkal. Emellett asztronautánkkal a főbb budapesti egyetemeknél Mini Handbook-ot osztottunk, amit a diákok lelkesen fogadtak, és a Nissin levesekért különösen hálásak voltak a borongós, esős időben!

FIZETETT ONLINE MEGJELENÉSEINK MIKROCÉLCSOPORTOS HIRDETÉSEKKEL

A JOBVERSE marketing kampányában most is kiemelt helyet és szerepet kaptak a különféle online hirdetési platformok, kiemelten a Facebook, Instagram, Ads és TikTok hirdetések.
Facebook, Instagram
@jobverse.hu

Megjelenések száma:
3 063 477
Elért felhasználók száma:
693 136
Weboldalra átkattintások száma:
30 355
Weboldalra érkező felhasználók száma:
17 527

Ads

Megjelenések száma:
1 018 892
Weboldalra átkattintások száma:
31 531
Weboldalra érkező felhasználók száma:
24 692
Elkötelezett, oldalon belül továbbvitt munkamenetek száma:
24 431

Tiktok
@jobverse_allasborze

Videó megtekintések száma:
2 376 809
Elért követőszám:
12 806
Weboldalra átkattintó felhasználók száma:
10 565
Legmagasabb videómegtekintés a kampány alatt
510 900

JOBVERSE ÉLETÉRZÉS​

Less be a kulisszák mögé:

Vagy éld át a JOBVERSE életérzést:

VISSZATÉRŐ KIÁLLÍTÓK

Számunkra a JOBVERSE hatékonyságának legfontosabb bizonyítéka az, hogy kiállítóink jelentős része rendezvényről rendezvényre velünk tart, és kihasználja az állásbörzénk nyújtotta lehetőségeket.

A 2024 őszén elindított hagyományunkat idén is folytattuk, és külön köszönetet mondtunk mind a 10 kiállítónknak, aki immár 5. alkalommal csatlakozott hozzánk, hozzájárulva ezzel a JOBVERSE folyamatos fejlődéséhez. Velük együtt már 52 cég vehette át jubileumi emlékplakettjét. Hálásan köszönjük nekik, hogy velünk tartanak!

Az idei rendezvényen – tavasszal indított kezdeményezésünk folytatásaként – ismét átadtunk 4 elismerő oklevelet azon kiállítóinknak, akiket látogatóink a helyszínen értékeltek. Ez nem csupán egy emlék, hanem egy értékes visszajelzés is részükről, hogy az erős employer branding valóban célba ér, és érdemes 'jelen' lenni, "láttatni" a céget a rendezvényen!

LÉGY RÉSZESE A JOBVERSE VILÁGÁNAK!
A következő JOBVERSE ÁLLÁSBÖRZE időpontja:
2026. március 4-5.

Ha további részletek érdekelnek, szeretnél a következő börzén kiállítónk lenni, akkor vedd fel kollégánkkal a kapcsolatot!

A rendezvény főszervezője:

Adatvédelmi Nyilatkozat
Jobverse.hu @ All rights reserved.
hello@jobverse.hu

2026. március 4. (szerda) 10-19 óra

2026. március 5. (csütörtök) 10-17 óra

BOK "A" Csarnok

(Budapest, Dózsa György út 1 .)