
MARKETINGKAMPÁNY
MARKETINGKAMPÁNY
Hiszünk abban, hogy a JOBVERSE Állásbörzén valódi értéket tudunk adni kiállítóink és látogatóink számára, így mindent megteszünk azért, hogy a célcsoportunk minél jelentősebb része értesüljön az esemény híréről. Ehhez a frissdiplomas.hu és a profession.hu stabil alapot ad, melyet az alábbiakban részletezett csatornákkal, partneri együttműködésekkel egészítünk ki. 2022 őszéhez képest számos új eszközt, elemet is bevetünk.
Hiszünk abban, hogy a JOBVERSE Állásbörzén valódi értéket tudunk adni kiállítóink és látogatóink számára, így mindent megteszünk azért, hogy a célcsoportunk minél jelentősebb része értesüljön az esemény híréről. Ehhez a frissdiplomas.hu és a profession.hu felhasználói adatbázisa stabil alapot ad, melyet az alábbiakban részletezett csatornákkal, partneri együttműködésekkel egészítünk ki. 2022 őszéhez képest számos új eszközt, elemet is bevetünk.
Hiszünk abban, hogy a JOBVERSE Állásbörzén valódi értéket tudunk adni kiállítóink és látogatóink számára, így mindent megteszünk azért, hogy a célcsoportunk minél jelentősebb része értesüljön az esemény híréről. Ehhez a frissdiplomas.hu és a profession.hu felhasználói adatbázisa stabil alapot ad, melyet az alábbiakban részletezett csatornákkal, partneri együttműködésekkel egészítünk ki. 2022 őszéhez képest számos új eszközt, elemet is bevetünk.
CÉLCSOPORT
A résztvevők tudatos, magasan képzett, felsőfokú vagy releváns középfokú, technikusi vagy szakmunkás végzettségű látogatók, akik...

aktívan állást keresnek, illetve munkahelyváltáson gondolkodnak,

elveszítették a munkájukat, így új lehetőségeket keresnek,

passzív álláskeresők, akik nyitottak a karrierépítés témára,

pályaválasztás előtt állnak,

mérnöki, informatikai, gazdasági, jogi vagy irodai lehetőségek iránt érdeklődnek,

legalább középszintű nyelvtudással rendelkeznek,

felsőoktatásban tanuló hallgatók, friss diplomások vagy néhány év munkatapasztalattal rendelkeznek,

szakmunkás képesítéssel rendelkeznek.
CÉLCSOPORT
A résztvevők tudatos, magasan képzett, felsőfokú vagy releváns középfokú, technikusi vagy szakmunkás végzettségű látogatók, akik...

aktívan állást keresnek, illetve munkahelyváltáson gondolkodnak,

elveszítették a munkájukat, így új lehetőségeket keresnek,

passzív álláskeresők, akik nyitottak a karrierépítés témára,

pályaválasztás előtt állnak,

mérnöki, informatikai, gazdasági, jogi vagy irodai lehetőségek iránt érdeklődnek,

legalább középszintű nyelvtudással rendelkeznek,

felsőoktatásban tanuló hallgatók, friss diplomások vagy néhány év munkatapasztalattal rendelkeznek,

szakmunkás képesítéssel rendelkeznek.
CÉLCSOPORT
A résztvevők tudatos, magasan képzett, felsőfokú vagy releváns középfokú, technikusi vagy szakmunkás végzettségű látogatók, akik...

aktívan állást keresnek, illetve munkahelyváltáson gondolkodnak,

elveszítették a munkájukat, így új lehetőségeket keresnek,

passzív álláskeresők, akik nyitottak a karrierépítés témára,

pályaválasztás előtt állnak,

mérnöki, informatikai, gazdasági, jogi vagy irodai lehetőségek iránt érdeklődnek,

legalább középszintű nyelvtudással rendelkeznek,

felsőoktatásban tanuló hallgatók, friss diplomások vagy néhány év munkatapasztalattal rendelkeznek,

szakmunkás képesítéssel rendelkeznek.



CÉLCSOPORTUNK KORELOSZLÁS SZERINT

17-20 évesek
technikusi végzettségűek vagy hamarosan végzők

20-28 évesek
felsőoktatási intézményben tanulók /BSc v. MSc/, vagy végzett, 1-5 év tapasztalattal rendelkező szakemberek

29-45 évesek
tapasztalt szakemberek, pályamódosítók, passzív álláskeresők
CÉLCSOPORTUNK KORELOSZLÁS SZERINT




17-20 évesek
technikusi végzettségűek vagy hamarosan végzők

20-28 évesek
felsőoktatási intézményben tanulók /BSc v. MSc/, vagy végzett, 1-5 év tapasztalattal rendelkező szakemberek

29-45 évesek
tapasztalt szakemberek, pályamódosítók, passzív álláskeresők
CÉLCSOPORTUNK KORELOSZLÁS SZERINT




17-20 évesek
technikusi végzettségűek vagy hamarosan végzők

20-28 évesek
felsőoktatási intézményben tanulók /BSc v. MSc/, vagy végzett, 1-5 év tapasztalattal rendelkező szakemberek

29-45 évesek
tapasztalt szakemberek, pályamódosítók, passzív álláskeresők
KAMPÁNY ÜTEMEZÉSE

01.05.-01.19.
Érdeklődőszerzés

01.20.-02.01.
"Save the date"

02.02.-02.28.
Aktív kampányidőszak

03.01.-03.02.
Állásbörze időpontja, eseménynapok kommunikáció

03.03.-03.17.
Utókommunikáció

SAJTÓMEGJELENÉSEK
ahol, már találkozhattál velünk:
KAMPÁNY ÜTEMEZÉSE

01.05.-01.19.
Érdeklődőszerzés

01.20.-02.01.
"Save the date"

02.02.-02.28.
Aktív kampányidőszak

03.01.-03.02.
Állásbörze időpontja, eseménynapok kommunikáció

03.03.-03.17.
Utókommunikáció


KAMPÁNY ÜTEMEZÉSE

01.05.-01.09.
Érdeklődőszerzés

01.20.-02.01.
"Save the date"

02.02.-02.28.
Aktív kampányidőszak

03.01.-03.02.
Állásbörze időpontja, eseménynapok kommunikáció

03.03.
Utókommunikáció
AHOL MÁR TALÁLKOZHATTÁL VELÜNK:
Kommunikációs csatornák
Kommunikációs csatornák
Social media megjelenések

Profession.hu Facebook oldal
Követők száma: 112 00 + fő

JOBVERSE Facebook oldal
Követők száma: 3 700 + fő

JOBVERSE Facebook csoport
Követők száma: 1 000 + fő

LinkedIn csatornák
JOBVERSE, Profession, Frissdiplomás Kft.

Frissdiplomás.hu Facebook oldal
Követők száma: 18 000 + fő

Frissdiplomás.hu aktív gyakornoki és pályakezdő csoportjai
Követők száma: 40 500 + fő
Social media megjelenések

Profession.hu Facebook oldal
Követők száma: 112 000+ fő

JOBVERSE Facebook oldal
Követők száma: 3 700+ fő

JOBVERSE Facebook csoport
Követők száma: 1 000+ fő

LinkedIn csatornák
JOBVERSE, Profession, Frissdiplomás Kft.

Frissdiplomás.hu Facebook oldal
Követők száma: 18 000+ fő

Frissdiplomás.hu aktív gyakornoki és pályakezdő csoportjai
Követők száma: 40 500+ fő
FIZETETT Social MEGJELENÉSEK

Facebook fizetett mikrocélcsoportos hirdetések
A hirdetések várható megjelenés száma: 2 800 000

Google Ads mikrocélcsoportos kereső és display hirdetések
A hirdetések várható megjelenés száma: 4 200 000

TikTok fizetett mikrocélcsoportos hirdetések
A hirdetések várható megjelenés száma: 1 000 000
FIZETETT SOCIAL MEGJELENÉSEK

Facebook fizetett mikrocélcsoportos hirdetések
A hirdetések várható megjelenés száma:
2 800 000

Google Ads mikrocélcsoportos kereső és display hirdetések
A hirdetések várható megjelenés száma:
4 200 000

TikTok fizetett mikrocélcsoportos hirdetések
A hirdetések várható megjelenés száma:
1 000 000
TOVÁBBI ONLINE MEGJELENÉSEK

Rádió1 megjelenés
a Rádió1 a 15 év feletti rádióhallgatók 12,9%-át éri el, ez 203 ezer főt jelent naponta

Frissdiplomás.hu adatbázis
82 000+ fő + kontakt portfólió

JOBVERSE adatbázis
10 400+ fő + kontakt portfólió

Bannermix a frissdiplomas.hu oldalon
Bannerek havi átlag megjelenés száma: 40 000

Bannerek a profession.hu oldalon
Bannerek havi átlag megjelenés száma: 200 000

Frissdiplomas.hu blog
Blog havi átlag olvasóinak száma: 4 000
TOVÁBBI ONLINE MEGJELENÉSEK

Rádió1 megjelenés
A Rádió1 a 15 év feletti rádióhallgatók 12,9%-át éri el, ez 203 ezer főt jelent naponta

Frissdiplomás.hu adatbázis
82 000+ fő + kontakt portfólió

JOBVERSE adatbázis
10 400+ fő + kontakt portfólió

Bannermix a frissdiplomas.hu oldalon
Bannerek havi átlag megjelenés száma: 40 000

Bannerek a profession.hu oldalon
Bannerek havi átlag megjelenés száma:
200 000

Frissdiplomas.hu blog
Blog havi átlag olvasóinak száma: 4 000
MÉDIAPARTNERI MEGJELENÉSEK

Hírportálokkal, HR szakmai oldalakkal

Felsőoktatási intézmények, diákszervezetek, szövetkezetek, személyi szolgáltatók

Karrieroldalakkal, női portálokkal és célcsoportos szakmai médiumokkal való együttműködés
MÉDIAPARTNERI MEGJELENÉSEK

Hírportálokkal, HR szakmai oldalakkal

Felsőoktatási intézmények, diákszervezetek, szövetkezetek, személyi szolgáltatók

Karrieroldalakkal, női portálokkal és célcsoportos szakmai médiumokkal való együttműködés
EGYÉB MEGJELENÉSEK, AKTIVITÁSOK

Rádió1 megjelenés
a Rádió1 a 15 év feletti rádióhallgatók 12,9%-át éri el, ez 203 ezer főt jelent naponta

City light és óriásplakátok

Végzős technikusi középiskolai osztályok kilátogatása

„Új év, új állás” zoom előadás

Online nyereményjátékok, melyek a regisztrációra és részvételre ösztönöznek

Extra élményelemek, QR kód kereső játék a helyszínen

Megyei Kormányhivatalok Munkaerőpaci Osztályainak felületei
EGYÉB MEGJELENÉSEK, AKTIVITÁSOK

Rádió1 megjelenés
A Rádió1 a 15 év feletti rádióhallgatók 12,9%-át éri el, ez 203 ezer főt jelent naponta

City light és óriásplakátok

Végzős technikusi középiskolai osztályok kilátogatása

„Új év, új állás” zoom előadás

Online nyereményjátékok, melyek a regisztrációra és részvételre ösztönöznek

Extra élményelemek, QR kód kereső játék a helyszínen

Megyei Kormányhivatalok Munkaerőpaci Osztályainak felületei

TOVÁBBI INFORMÁCIÓÉRT ÉS AJÁNLATKÉRÉSÉRT FORDULJ HOZZÁNK BIZALOMMAL!

