A 4. JOBVERSE Állásbörze eredményeI

2024. Február 28-29.

Legfontosabb célunk, hogy releváns, az ajánlataikra eséllyel pályázó álláskeresőket ismerhessenek meg a kiállítóink a JOBVERSE Állásbörzén.

0
kiállító és szakmai partner
0
EGYEDI HONLAPMEGTEKINTÉS A KAMPÁNY IDEJE ALATT
0
OLDALMEGTEKINTÉS A KAMPÁNY IDEJE ALATT
0
REGISZTRÁLT ÁLLÁSKERESŐ

Állásjelentkezések a JOBVERSE Állásbörzén

0
AZ ÁLLÁSJELENTKEZÉSEK SZÁMA A MYCV RENDSZERT HASZNÁLÓ KIÁLLÍTÓKHOZ ÖSSZESEN
0
A LEGTÖBB JELENTKEZŐ EGYETLEN KIÁLLÍTÓNKHOZ
0
átlagos jelentkezőszám egy kiállítóhoz

No Data Found

Látogatók szakterületi érdeklődése

Látogatóink közül legtöbben Kereskedelem/Értékesítés, Marketing, HR területen (22,48%) kerestek állást, melyet szorosan követetett kiemelkedő arányban az Informatikai terület (19,48%).  Ezt követően pedig szinte egyenlő arányban (14-15%) a Pénzügy, számvitel, logisztika, a Mérnök, műszaki, a Szakirányú végzettséget igénylő, valamint az Adminisztráció, Ügyfélszolgálat terület.

Mérnök, műszaki terület

Informatikai terület

Pénzügy, Számvitel, Logisztika terület

Kereskedelem/Értékesítés, Marketing, HR terület

Adminisztráció, Ügyfélszolgálat terület

Szakirányú végzettséget igénylő további területek

Regisztráltak iskolai végzettsége

A látogatók több mint 70%-a egyetemi vagy főiskolai diplomával rendelkezik, emellett magas számban jelennek meg az OKJ-s (12,44%) és a középfokú végzettséggel rendelkezők is (12,23%) is. Az alapfokú végzettséggel rendelkezők száma alacsony – ők jellemzően még középiskolai tanulók (0,51%).

Egyetemet, főiskolát végzettek

OKJ rendszerű tanfolyamot, felsőfokú szakképzést, egyéb képzést végzettek

Középiskolát, szakközépiskolát/szakmunkásképzőt végzettek

Általános iskolai végzettséggel rendelkezők

No Data Found

No Data Found

Látogatók koreloszlása

A látogatók több mint 60%-a egyetemista vagy pályakezdő (25,99%), néhány éves tapasztalattal rendelkező szakember (36,63%). Azonban a személyre szabott, célzott kommunikációval sikerült a tapasztaltabb, senior munkavállalókat is megszólítanunk (35-44 éves korosztály, 18,09%).

Mertünk egy nagyot álmodni, és innovatív ötleteinkkel megvalósítottuk Magyarország első élményközpontú rendezvényét,
a JOBVERSE Állásbörzét.

No Data Found

KÜLÖNLEGES ÉS EGYEDI

Számtalan okot adtunk arra, hogy a látogatók így érezzenek. A visszajelzések pedig magukért beszélnek. A látogatóink

0 %

-a 

pozitív (8-as, 9-es, 10-es) értékelést adott, mert úgy érezte, hogy a JOBVERSE több mint egy állásbörze. Ebből 22,13%(!) maximális pontszámra értékelte az eseményt.

Kíváncsi vagy kiállítóink és látogatóink véleményére a JOBVERSE-ről?

ÉLD ÁT A JOBVERSE ÉLETÉRZÉST TE IS, ADD ÁT MAGAD A HANGULATVIDEÓNKNAK

A JOBVERSE már az állásbörzék következő generációját képviseli. Egyesíti a toborzási és a szórakoztató rendezvények előnyeit, valamint a konferenciák inspirációját és a személyes konzultációk hatékonyságát, miközben a látogatók számára all in one megoldást kínál.

A LÁTOGATÓK RENDEZVÉNYEN TÖLTÖTT IDEJE

A véleményüket megosztók visszajelzései alapján a látogatók közel fele (47,86%) 1-3 órát töltött el a rendezvényen, éppen ezért nagyon fontos, hogy a kiállítók standon belüli aktivitásukkal, nyitottságukkal felkeltsék a figyelmüket, hogy biztosan meglátogassák őket.

Azonban a kiegészítő programokkal (előadások, tanácsadások, EgészségSziget, élményelemek) sikeresen elértük, hogy látogatóink akár közel fél napot (3-5 óra: 32,27%, 5-7 óra: 9,22%) is eltöltsenek a JOBVERSE-en.

Egy vagy két egész napot már csak az igazán motiváltak szántak a rendezvényre (4,11%+3,69%), viszont azoknak az aránya a legalacsonyabb, akik egy óránál kevesebb időt töltöttek a JOBVERSE-en.

No Data Found

1 óránál kevesebbet töltött a rendezvényen (%)

1-3 óra között (%)

3-5 óra között (%)

5-7 óra között (%)

Egy egész napot (%)

Két egész napot (%)

TOP 10 KIÁLLÍTÓ, AKIKNÉL A LÁTOGATÓINK A LEGSZÍVESEBBEN DOLGOZNÁNAK

A rendezvény zárásakor kiküldött látogatói kérdőívünk, "A JOBVERSE Állásbörzén megjelenő kiállítók közül nála dolgoznék legszívesebben!” kérdésre a visszajelzések alapján kialakult népszerűségi sorrend első tíz helyezettje:

SZAKMAI PROGRAMOK A JOBVERSE-en

0
CV fotó készült látogatóinkról
0
karriertanácsadás a Tanácsadó Műhelyben
0
egészségügyi szűrés az EgészségSzigeten
0
karrier- és önfejlesztés témájú előadás a BT Karrierszínpadon

TOP 5 ELŐADÓNK, AKIKET A LEGSZÍVESEBBEN HALLGATNÁNAK MEG ÚJRA A LÁTOGATÓINK

Posfai Tünde

A sikeres önéletrajz – Tedd magad láthatóvá és érd el, hogy Téged keressenek a munkáltatók!

Szíjártó Adrienn

5 tipp, hogy magabiztos és lehengerlő legyél az állásinterjún!

Czifra Gitta, Csiki Krisztina, Sík Zselyke Csenge

Hogyan interjúzz eredményesen?

Bíró Nóra

Így építsd fel lépésről-lépésre a LinkedIn profilod!

Parti Gergely

Pénz beszél! – avagy milyen egy jó bértárgyalás

1000+ résztvevő élményprogramjainkon

A szakmai programok mellett több ezren próbálták ki az élményelemeket is. Részt vettek a JOBVERSE GO QR kódkereső  kalandjátékunkban, megnézték az Utazó Planetárium 1-1 előadását, tekertek egyet a Nissin biciklijével a finom levesért, kipróbálták magukat a PositionPark interaktív munkaállomásain, vagy éppen a Titkok Háza számtalan játékával kapcsolódtak ki.

TOP 5 ok, amiért a látogatóink úgy gondolták, hogy érdemes kijönni a JOBVERSE-re

No Data Found

1.

Munkahely váltásban gondolkodik.

2.

Konkrét, számára érdekes cégek képviselőivel szeretett volna találkozni, kapcsolatot építeni.

3.

A szakmai programok (előadások, tanácsadások) érdekelték.

4.

Részmunkaidős/másodállások után érdeklődött.

5.

Tájékozódni szeretett volna a munkaerőpiacról, felmérni a jövőbeni lehetőségeit.

A látogatók közel 2/3-a azért látogatott el a börzére, mert aktuálisan állást keres. Többségük főmunkaidős (46,44%) lehetőségeket, viszont jelentős azoknak az aránya is, akik részmunkaidős/gyakornoki/másodállás (15,59%) iránt érdeklődtek. Mindemellett a látogatóink majdnem 40%-a (39,90%) konkrét, őt érdeklődő céget szeretett volna felkeresni, személyesen találkozni velük. A kiegészítő szakmai programok is nagy vonzerőt jelentenek (23,64%), és kifejezetten magas azok azok aránya is, akik bár aktuálisan nem keresnek állást, fontosnak tartják, hogy tájékozódjanak a jövőbeni lehetőségeik felől (15,42%). Utóbbiak jellemzően még egyetemen vagy középiskolában tanuló diákok, esetleg a munkaerőpiacra való visszatérés előtt állók vagy a váltást még csak fontolgatók.
(A kérdésnél több válasz jelölhető volt).

JOBVERSE GO, A JOBVERSE HIVATALOS JÁTÉKA

A 2023 tavaszán bemutatott JOBVERSE GO kalandjátékunkat a nagy érdeklődésre való tekintettel folytattuk. Ez a játék ötvözi a Pokémon GO szerepjáték izgalmait és a geocaching kincskeresésének szenvedélyét. A résztvevők QR kódokat keresve kötetlenebben kapcsolódhatnak a standok képviselőihez, és játék közben rengeteg információt szerezhetnek a kiállítóinkról. 2024 tavaszán nehezítettünk a játékon, szakterületi útvonalakat vezettünk be, ennek ellenére 360-an játszottak velünk, és válaszoltak a kérdésekre.

CSÚCSRA JÁRATTUK A MARKETING KAMPÁNYUNKAT​

OFFLINE MEGJELENÉSEK

A város több pontján helyeztünk el Citylight plakátokat, az egyetemeknél Mini Handbook-okat osztottunk, valamint villamos reklámjainkkal is találkoztak az érdeklődők a legjelentősebb budapesti egyetemeket érintő 17, 47, 49, 56, 56A és a 61-es vonalakon.

FIZETETT ONLINE MEGJELENÉSEINK MIKROCÉLCSOPORTOS HIRDETÉSEKKEL

A JOBVERSE marketing kampányában most is kiemelt helyet és szerepet kaptak a különféle online hirdetési platformok, kiemelten a Facebook, Instagram, Ads és TikTok hirdetések.

Facebook, Instagram
@jobverse.hu

Megjelenések száma:
3 464  831
Elért felhasználók száma:
1 057 760
Weboldalra átkattintások száma:
30 807
Weboldalra érkező felhasználók száma:
23 660

Ads 

Megjelenések száma:
804 312
Weboldalra átkattintások száma:
34 935
Weboldalra érkező felhasználók száma:
24 763
Elkötelezett, oldalon belül továbbvitt munkamenetek száma:
25 763

 

 

Tiktok
@munkahőse

Videó megtekintések száma: 
5 988 473
Elért követőszám:
10 100
Weboldalra átkattintó felhasználók száma:
11 921
Legmagasabb videómegtekintés a kampány alatt
1,2 millió

JOBVERSE ÉLETÉRZÉS​

Less be a kulisszák mögé:

Vagy nézd meg az állásbörzét egy látogató szemével:

A JOBVERSE ROBOG TOVÁBB A FEJLŐDÉS ÚTJÁN! ŐSZI, JUBILEUMI JOBVERSE ÁLLÁSBÖRZE
2024. október 2-3.

ÚJRA! WOMANUP KONFERENCIA

Érd el a karrierjüket tudatosan építő nőket! A tavaly őszi rendezvényünk után büszkén folytatjuk a nők számára megálmodott WomanUP konferenciánkat a JOBVERSE keretein belül. Az előző esemény sikere lenyűgöző volt, és idén is elkötelezettek vagyunk abban, hogy segítsük partnereinket a kulcsfontosságú mutatók (KPI) sikeres megvalósításában.

TOVÁBBI információért és ajánlatkérésért fordulj hozzánk bizalommal!

Kapcsolat

Szervező: Frissdiplomás Kft.

info@jobverse.hu

Marketing, sajtókapcsolat

Sikosné Bogárdi-Mészöly Andrea

bogardi.andrea@frissdiplomas.hu

Ügyfélkapcsolat

Mészáros Gábor​

meszaros.gabor@frissdiplomas.hu

Építés, lebonyolítás

Hajdú Csongor

hajdu.csongor@frissdiplomas.hu

Ilyen volt a 2024 tavaszi jobverse állásbörze.