A JOBVERSE Állásbörzét egy olyan eseménynek álmodtuk meg, ahol élménnyé válik az álláskeresés. Az angol ’job’ (munka) és ’universe’ (univerzum) szavak találkozása magában hordozza egyik legfőbb üzenetünket: a JOBVERSE-en a látogatók egy helyen megtalálhatnak mindent, ami az álláskeresésüket, karrierépítésüket támogatja, mindezt élményekkel fűszerezve.
A tervezés során célunkként tűztük ki, hogy minőségi, valóban releváns álláskeresőkkel kössük össze a munkaadókat.
Büszkék vagyunk kiállítóinkra és programhelyszíneink támogatóira, akikkel közösen alkottuk meg az első JOBVERSE-élményt, mellyel több ezer álláskeresőnek szereztünk maradandó élményt, és adtuk meg az esélyt, hogy új, az elvárásainak jobban megfelelő munkához jusson.
Az első JOBVERSE Állásbörzét nagyon pozitív visszajelzésekkel illették látogatóink, külön kiemelve a programokat, élményelemeket, a rendezvény szervezettségét és technikai megoldásait. A véleményüket megosztók 77,78 %-a pozitív (8, 9 vagy 10-es) értékelést adott, ebből több mint 25% értékelte maximális (10-es) pontszámra az eseményt.
Az erős látogatói visszajelzések stabil alapot biztosítanak a hosszú távú fejlődésre, a tömegbázis kialakítására és folyamatos növelésére, hiszen minden jövőbeli eseményünknél építünk korábbi látogatóink, mint leendő nagyköveteink ajánlásaira is.
Karriercoaching – Dolgoznék, de merre induljak? (Job Impulse Hungária Kft.)
CV-d a névjegyed – turbózd fel! (Recruby Hungary Kft.)
Megnyerő pályázati anyag: egyenes út egy jó álláshoz (Humán Centrum Kft.)
Bíró Nóra
Kommunikációs szakember
Így használd a LinkedIn-t professzionálisan
Limpár Imre
Tanácsadó szakpszichológus
A pozitív gondolkodás árnyoldala, avagy tények és tévhitek a változásról
Posfai Tünde
Ügyvezető, HR szakértő
Tedd magad láthatóvá az önéletrajzoddal!
.8 %
+
FACEBOOK FIZETETT MIKROCÉLCSOPORTOS HIRDETÉSEK
2 401 527 alkalommal jelentek meg a hirdetéseink
545 996 felhasználót értünk el
16 048 fő kattintott át a weboldalunkra
SAJÁT SOCIAL MEDIA FELÜLETEINK
JOBVERSE Facebook oldal követőinek száma: 3 600 fő
2022.őszi JOBVERSE Facebook esemény érdeklődőinek száma: 1 200 fő
JOBVERSE - Állás nekem Facebook csoport tagjainak száma: 1 000 fő
JOBVERSE Instagram oldal tagjainak száma 400 fő
FRISSDIPLOMÁS SOCAIL MEDIA FELÜLETEINK
frissdiplomas.hu Facebook oldal követőinek száma: 18 000 fő
frissdiplomas.hu aktív gyakornoki és pályakezdő Facebook csoportjainak száma 39 000 fő
frissdiplomas.hu Instagram oldal tagjainak száma: 500 fő
frissdiplomas.hu Linkedin oldal követőinek száma: 400 fő
SOCIAL MEDIA EGYÜTTMŰKÖDÉSEK
Tiktok videó Fuller Bianka csatornáján elérés: 136 800 fő
Instagram story Fuller Bianka oldalán elérés: 13 240 fő
Instagram poszt Kapi Levente oldalán elérés: 22 390 fő
Profession.hu adatbázisára
4 alkalommal, szegmentált célcsoportnak kiküldött levélsorozat, 1 millió+ kontakt portfóliónak alkalmanként
JOBVERSE épülő adatbázisra
Kiküldött levelek száma: 41
Egyedi megnyitási arány: 55,00%
Egyedi kattintási arány: 10,50%
frissdiplomas.hu adatbázisra
118 000 fő+ kontakt portfólió
Kiküldött levelek száma: 13
Egyedi megnyitási arány: 21,69%
Egyedi kattintási arány: 0,60 %
JOB4me adatbázisra
Kiküldött levelek száma: 8
Egyedi megnyitási arány: 28,07%
Egyedi kattintási arány: 1,73%
Megjelenések száma:
4 243 210
Átkattintások száma:
35 412
Megszólított személyek száma:
5 981
Főoldali bannerek a Profession.hu oldalon:
Megjelenések száma (AV): 370 091
Átkattintások száma (CT): 1 168
Bannermix a frissdiplomas.hu oldalon
Megjelenések száma (AV): 67 419
Átkattintások száma (CT): 161
Cikkek a profession.hu álláspiaci hírek rovatban
Cikkek és bannerek a frissdiplomas.hu blogon