A jubileumi 5. JOBVERSE ÁLLÁSBÖRZE EREDMÉNYEI

2024. október 2-3.

Legfontosabb célunk, hogy releváns, az ajánlataikra eséllyel pályázó álláskeresőket ismerhessenek meg a kiállítóink a JOBVERSE Állásbörzén.

 (+11,88%)1

kiállító és szakmai partner

 (-12,02%)1

EGYEDI HONLAPMEGTEKINTÉS A KAMPÁNY IDEJE ALATT

 (+10,45%)1

OLDALMEGTEKINTÉS A KAMPÁNY IDEJE ALATT

 (+34,68%)1

REGISZTRÁLT ÁLLÁSKERESŐ

1A 2023. őszi JOBVERSE Állásbörze legfontosabb statisztikai adatai: 101 kiállító és szakmai partner, a honlapunkon a kampány ideje alatt 54 940 felhasználónk összesen 222 081 oldalt nézett meg, és 8 963 álláskereső regisztrált

A célzott marketing kampányunknak, és az egymásra találást segítő automatizmusainknak köszönhetően évről évre javul a konverzió: a honlapunkra érkező érdeklődők egyre nagyobb aránya talál számára releváns állásajánlatot, olyan munkaadót, akihez szívesen pályázna, és emiatt regisztrál a rendezvényre.

Állásjelentkezések a JOBVERSE Állásbörzén

 (+15,93%)2

AZ ÁLLÁSJELENTKEZÉSEK SZÁMA A MYCV RENDSZERT HASZNÁLÓ KIÁLLÍTÓKHOZ ÖSSZESEN

 (+52,85%)2

A LEGTÖBB JELENTKEZŐ EGYETLEN KIÁLLÍTÓNKHOZ a mycv rendszeren keresztül

 (+69,23%)2

átlagos jelentkezőszám egy kiállítóhoz a mycv rendszeren keresztül

2Állásjelentkezések száma a 2023 őszi JOBVERSE Állásbörzén: állásjelentkezések száma a myCV rendszert használó kiállítóinkhoz: 12 268, a legtöbb jelentkező egyetlen kiállítónkhoz: 666, az átlagos jelentkezőszám egy kiállítóhoz: 117

Látogatóink közül legtöbben Kereskedelem/Értékesítés, Marketing, HR területen (25,26%) kerestek állást, melyet kiemelkedő arányban követett az Informatikai terület (17,28%) és a Szakirányú végzettséget igénylő terület (17,59%).  Ezt követően pedig szinte egyenlő arányban (13,45-14,01%) a Mérnök, műszaki és a Pénzügy, számvitel, logisztika területek és az Adminisztráció, Ügyfélszolgálat terület iránt érdeklődők zárták nagyon szorosan a sort (12,41%).

LÁTOGATÓK SZAKTERÜLETI ÉRDEKLŐDÉSE

  • Mérnök, műszaki terület
  • Informatikai terület
  • Pénzügy, Számvitel, Logisztika terület
  • Kereskedelem/Értékesítés, Marketing, HR terület
  • Adminisztráció, Ügyfélszolgálat terület
  • Szakirányú végzettséget igénylő további területek

REGISZTRÁLTAK ISKOLAI VÉGZETTSÉGE

A látogatók több, mint 75%-a egyetemi vagy főiskolai diplomával rendelkezik (vagy jelenleg felsőoktatásban tanul), emellett magas számban jelennek meg az OKJ-s (11,49%) és a középfokú végzettséggel rendelkezők is (12,65%) is. Az alapfokú végzettséggel rendelkezők száma alacsony – ők jellemzően még középiskolai tanulók (0,75%).

  • Egyetemet, főiskolát végzettek
  • OKJ rendszerű tanfolyamot, felsőfokú szakképzést, egyéb képzést végzettek
  • Középiskolát, szakközépiskolát/szakmunkásképzőt végzettek
  • Általános iskolai végzettséggel rendelkezők

LÁTOGATÓK KORELOSZLÁSA

 

A látogatók közel 1/3-át a munkaerőpiacon legaktívabb, és leginkább keresett korosztály, a 25-34 év közöttiek (32,73%) teszik ki, akiknek jellemzően 3 és 10 év közötti munkatapasztalatuk van. Őket követik a 18-24 év közöttiek (28,50%), akik elsősorban gyakornoki és pályakezdő, illetve legfeljebb 1-3 év tapasztalatot igénylő pozíciókat keresnek. A személyre szabott, célzott kommunikációval sikerült a tapasztaltabb, senior munkavállalókat is megszólítanunk: a JOBVERSE Állásbörze látogatóinak közel ötödét a 35-44 éves korosztály (18,93%) teszi ki, és még a 45-54 év közöttiek (13,24 %) is jelentős számban érkeznek.

Kiváncsi vagy kiállítóink és látogatóink véleményére?

Minden cégnek csak ajánlani tudom. Sokszínű, értékes állásbörze mindenki számára.
REHAU-Automotive Kft.
Az állásbörzék világát egy másik dimenzióba emeltétek. Élményalapú, ahol mindenki megtalálja a számításait. Nagy terhet vesztek le a kiállítók válláról az előzetes szervezés fázisában. Köszönöm, hogy együtt dolgozhatunk.
Lukács Zoltán
MOL Nyrt.
Profi szervezés, megfelelő ellátás, támogató háttérrendszer. Szívesen veszünk részt legközelebb is a JOBVERSE-en!
Mills Zsuzsanna
AAM Tanácsadó Zrt
Több állásbörzén való céges megjelenésünket szerveztem már országosan, de a JOBVERSE messze a legjobban szervezett. Profi csapat, profi esemény!
Pém Melinda
Sigma Technology Magyarország Kft.
A JOBVERSE-en való részvételünk immáron rendszeres, mert ezen a rendezvényen tudunk olyan barátságos hangulatú környezetben találkozni jelöltekkel, ami tükrözi cégkultúránkat, és lehetőséget ad velük kötetlen beszélgetésekre, vagy konkrét pozíciókra való pályázásra.
Budapest Airport Zrt.
A rendezvény profizmusát és szervezettségét különösen kiemelném, valamint a kiváló lehetőséget, hogy a látogatókkal tartott kapcsolatunkat erősítsük. A tervezett látogatószámot alábecsültük, több, mint dupla annyi érdeklődő jött hozzánk. Büszkék vagyunk, hogy részt vehettünk ezen a kreatív eseményen, és hozzájárulhattunk a JOBVERSE Állásbörze sikeres megvalósításához.
EuJobs
Mindig öröm a tavasz és az őszi időszak a számunkra, egyrészt az időjárás, másrészről pedig a JOBVERSE Állásbörze miatt. Sok érdekes karrier úttal, történettel találkozunk, még ennél is több olyan érdeklődővel, akikkel a jövőben akár együtt is tudunk dolgozni. A szervezők profizmusa pedig hab a tortán.
Tolnai Alexandra
Tesco Business Solutions
Végtelenül profi szervezés! Kulcsfontosságú szempont a biztonságérzet a kiállítóknak és a látogatóknak egyaránt, melyben a JOBVERSE kimagasló a kiváló tájékoztatással. Látogatói fókuszú rendezvény, ahol valós megoldásokat kaphatnak a problémáikra és releváns válaszokat a dilemmáikra. Hiánypótló állásbörze, ahova jóérzés visszatérni kiállítóként is, látni a fejlődést és átélni a feszengés nélküli hangulatot!
Zelei Bogáta
BetterMore Consulting kft.
Sok releváns munkakereső személlyel volt lehetőségünk találkozni, akikkel adott esetben más platformon nem találtuk volna meg egymást.
Ceva-Phylaxia Zrt.

És ez még csak néhány vélemény a sok közül. Nézd meg a többi kiállítónk véleményét is!

TOP 5 OK, AMIÉRT A LÁTOGATÓINK ÚGY GONDOLTÁK, HOGY ÉRDEMES KIJÖNNI A JOBVERSE-RE

1.

Munkahely váltásban gondolkodik.

2.

Konkrét, számára érdekes cégek képviselőivel szeretett volna találkozni, kapcsolatot építeni.

3.

A szakmai programok (előadások, tanácsadások) érdekelték.

4.

Részmunkaidős/másodállások után érdeklődött.

5.

Tájékozódni szeretett volna a munkaerőpiacról, felmérni a jövőbeni lehetőségeit.

A látogatók közel 2/3-a azért látogatott el a börzére, mert aktuálisan állást keres. Többségük főmunkaidős (43,61%) lehetőségeket, viszont jelentős azoknak az aránya is, akik részmunkaidős/gyakornoki/másodállás (20,13%) iránt érdeklődtek. Mindemellett a látogatóink majdnem 40%-a (38,55%) konkrét, őt érdeklődő céget szeretett volna felkeresni, személyesen találkozni velük. A kiegészítő szakmai programok is nagy vonzerőt jelentenek (24,24%), és kifejezetten magas azok aránya is, akik bár aktuálisan nem keresnek állást, fontosnak tartják, hogy tájékozódjanak a jövőbeni lehetőségeik felől (15,65%). Utóbbiak jellemzően még egyetemen vagy középiskolában tanuló diákok, esetleg a munkaerőpiacra való visszatérés előtt állók vagy a váltást még csak fontolgatók.
(A kérdésnél több válasz jelölhető volt).

ÉLD ÁT A JOBVERSE ÉLETÉRZÉST TE IS, ADD ÁT MAGAD A HANGULATVIDEÓNKNAK

Mertünk egy nagyot álmodni, és innovatív ötleteinkkel megvalósítottuk Magyarország első élményközpontú rendezvényét,
a JOBVERSE Állásbörzét.

KÜLÖNLEGES ÉS EGYEDI

Számtalan okot adtunk arra, hogy a látogatók így érezzenek. A visszajelzések pedig magukért beszélnek. A látogatóink

,70 %-a

pozitív (8-as, 9-es, 10-es) értékelést adott, mert úgy érezte, hogy a JOBVERSE több mint egy állásbörze. Ebből 21,47%(!) maximális pontszámra értékelte az eseményt.

A LÁTOGATÓK RENDEZVÉNYEN TÖLTÖTT IDEJE

A véleményüket megosztók visszajelzései alapján a látogatók csaknem fele (49,24%) 1-3 órát töltött el a rendezvényen, éppen ezért nagyon fontos, hogy a kiállítók standon belüli aktivitásukkal, nyitottságukkal felkeltsék a figyelmüket, hogy biztosan meglátogassák őket. Azonban a kiegészítő programokkal (előadások, tanácsadások, Egészségsziget, élményelemek) sikeresen elértük, hogy látogatóink akár közel fél napot (3-5 óra: 31,11%, 5-7 óra: 11,07%) is eltöltsenek a JOBVERSE-en. Egy vagy két egész napot már csak az igazán motiváltak szántak a rendezvényre (3,91%+2,29%), viszont azoknak az aránya szintén ilyen alacsony, akik egy óránál kevesebb időt töltöttek a JOBVERSE-en.

  • 1 óránál kevesebbet töltött a rendezvényen (%)
  • 1-3 óra között (%)
  • 3-5 óra között (%)
  • 5-7 óra között (%)
  • Egy egész napot (%)
  • Két egész napot (%)

A JOBVERSE már az állásbörzék következő generációját képviseli. Egyesíti a toborzási és a szórakoztató rendezvények előnyeit, valamint a konferenciák inspirációját és a személyes konzultációk hatékonyságát, miközben a látogatók számára all in one megoldást kínál.

TOP 10 KIÁLLÍTÓ, AKIKNÉL A LÁTOGATÓINK A LEGSZÍVESEBBEN DOLGOZNÁNAK

A rendezvény zárásakor kiküldött látogatói kérdőívünk, "A JOBVERSE Állásbörzén megjelenő kiállítók közül nála dolgoznék legszívesebben!” kérdésre a visszajelzések alapján kialakult népszerűségi sorrend első tíz helyezettje:

SZAKMAI PROGRAMOK A JOBVERSE-EN

Nagyon fontos számunkra álláskeresőink támogatása abban is, hogy eredményesebben és gyorsabban találjanak állást, valamint a kiállítóink elé valóban felkészült, reális elképzelésekkel rendelkező, magabiztosan bemutatkozó látogatók lépjenek oda. Emellett nem titkolt szándékunk az sem, hogy olyan, karrierjüket tudatosan építő szakembereket is kicsalogassunk az előadások, tanácsadások révén az állásbörzére, akik „csak” a munkaerőpiacot szeretnék feltérképezni, szakmai kapcsolatokat építeni. Az állásbörzén megjelenő szakmai programok is ezen célkitűzéseinket támogatják.

CV FOTÓ KÉSZÜLT LÁTOGATÓINKRÓL

KARRIERTANÁCSADÁS A TANÁCSADÓ MŰHELYBEN

EGÉSZSÉGÜGYI SZŰRÉS AZ EGÉSZSÉGSZIGETEN

inspiráló és támogató előadás a WomanUP konferencián

KARRIER- ÉS ÖNFEJLESZTÉS TÉMÁJÚ ELŐADÁS A BT KARRIERSZÍNPADON

TOP 5 ELŐADÓNK, AKIKET A LEGSZÍVESEBBEN HALLGATNÁNAK MEG ÚJRA A LÁTOGATÓINK

Parti Gergely
Bértárgyalás tudatos stratégia alapján, hogy megelőzd a kínos pillanatokat
Budai Angéla
Karrierépítés a LinkedIn-en: Gyakorlati Útmutató Álláskeresőknek
Szíjártó Adrienn
Hogyan leszel meggyőző egy ütős történettel?
Kereszti Zsófia
Mit kommunikálsz magadról az önéletrajzoddal?
Rack-Szabó Edina, Obóczki Eszter
Tedd sikeressé az álláskeresést az AI segítségével!

1000+ résztvevő élményprogramjainkon

A szakmai programok mellett több mint ezren próbálták ki az élményelemeket is. Részt vettek a JOBVERSE GO QR kódkereső  kalandjátékunkban, horgásztak egy óriás fazékból egy finom Nissin levesért, az AM/PM Filmes Képzési és Karrierközpont jóvoltából a forgatások világába pillantottak be, vagy éppen kipróbálták magukat a kiállítóink különböző interaktív játékain, tesztjein, élményelemein. 

JOBVERSE GO, A JOBVERSE HIVATALOS JÁTÉKA

A 2023 tavaszán bemutatott JOBVERSE GO kalandjátékunkat a nagy érdeklődésre való tekintettel folytattuk. Ez a játék ötvözi a Pokémon GO szerepjáték izgalmait és a geocaching kincskeresésének szenvedélyét. A résztvevők QR kódokat keresve kötetlenebben kapcsolódhatnak a standok képviselőihez, és játék közben rengeteg információt szerezhetnek a kiállítóinkról. A játék sikere töretlen, 2024 őszén közel 500-an (465)  játszottak velünk, és válaszoltak a kérdésekre.

CSÚCSRA JÁRATTUK A MARKETING KAMPÁNYUNKAT​

OFFLINE MEGJELENÉSEK

A város több pontján helyeztünk el Citylight plakátokat, az egyetemeknél Mini Handbook-okat osztottunk, valamint villamos reklámjainkkal is találkoztak az érdeklődők a legjelentősebb budapesti egyetemeket érintő 17, 47, 49, 56, 56A és a 61-es vonalakon.

FIZETETT ONLINE MEGJELENÉSEINK MIKROCÉLCSOPORTOS HIRDETÉSEKKEL

A JOBVERSE marketing kampányában most is kiemelt helyet és szerepet kaptak a különféle online hirdetési platformok, kiemelten a Facebook, Instagram, Ads és TikTok hirdetések.
Facebook, Instagram
@jobverse.hu

Megjelenések száma:
2 746 698
Elért felhasználók száma:
512 264
Weboldalra átkattintások száma:
28 470
Weboldalra érkező felhasználók száma:
14 786

Ads

Megjelenések száma:
709 209
Weboldalra átkattintások száma:
37 307
Weboldalra érkező felhasználók száma:
13 489
Elkötelezett, oldalon belül továbbvitt munkamenetek száma:
13 398

Tiktok
@munkahőse

Videó megtekintések száma:
4 222 576
Elért követőszám:
11 000+
Weboldalra átkattintó felhasználók száma:
8 507
Legmagasabb videómegtekintés a kampány alatt
786 000+

JOBVERSE ÉLETÉRZÉS​

2024 őszén már jubileumi 5. JOBVERSE Állásbörzét valósítottuk meg. Külön öröm számunkra, hogy 35 olyan partnerünk van, aki kezdetek óta velünk tart, és együtt élte át velünk a folyamatos fejlődést, a rendezvényről rendezvényre megvalósult fejlesztéseinket, újdonságainkat.

Less be a kulisszák mögé:
Less be a kulisszák mögé:

Szöveg

Less be a kulisszák mögé:
Vagy nézd meg az állásbörzét a látogatók szemével:

A JOBVERSE ROBOG TOVÁBB A FEJLŐDÉS ÚTJÁN!
A következő JOBVERSE ÁLLÁSBÖRZE időpontja:
2025. március 5-6.

Ha további részletek érdekelnek, szeretnél a következő börzén kiállítónk lenni, akkor vedd fel kollégánkkal a kapcsolatot!

TOVÁBBI INFORMÁCIÓÉRT ÉS AJÁNLATKÉRÉSÉRT FORDULJ HOZZÁNK BIZALOMMAL!

Ha szeretnél látogatóként, álláskeresőként részt venni a JOBVERSE Állásbörzén, akkor kattints ide a regisztrációhoz!
Szervező: Frissdiplomás Kft.​
Álláskeresői kérdések
hello@jobverse.hu
Marketing, sajtókapcsolat​
Sikosné Bogárdi-Mészöly Andrea
bogardi.andrea@frissdiplomas.hu
Ügyfélkapcsolat
Építés, lebonyolítás

A rendezvény főszervezője:

hello@jobverse.hu

2025. március 5. (szerda) 10-19 óra

2025. március 6. (csütörtök) 10-17 óra

BOK "A" Csarnok

(Budapest, Dózsa György út 1 .)

Jobverse.hu @ All right reserved.